برگزاری کرسی تلاوت قرآن به‌مناسبت میلاد پیامبر(ص) در ملایر
کد خبر: 4091393
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۴

برگزاری کرسی تلاوت قرآن به‌مناسبت میلاد پیامبر(ص) در ملایر

کارشناس واحد قرآنی اداره تبلیغات اسلامی ملایر از برگزاری کرسی تلاوت با قرآن به‌مناسبت گرامیداشت هفته وحدت و سالروز میلاد پیامبر اکرم(ص) در این شهرستان خبر داد.

ایرج یارمحمدی مسئول قرآنی اداره تبلیغات اسلامی ملایرایرج یارمحمدی، کارشناس واحد قرآنی اداره  تبلیغات اسلامی ملایر در گفت‌وگو با ایکنا از همدان  اظهار کرد: چهل‌وپنجمین کرسی تلاوت قرآن به‌مناسبت گرامیداشت هفته وحدت و سالروز میلاد پیامبر اکرم(ص) و میلاد امام جعفر صادق(ع)  در مسجد امام حسین(ع) ملایر برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه از سال گذشته تاکنون به‌صورت مستمر و هفتگی در مناسبت‌های مختلف کرسی‌های تلاوت قرآن در ملایر برگزار شده است، بیان کرد: این محفل قرآنی روز شنبه، 23 مهرماه همزمان با نماز مغرب و عشا با تلاوت احسان بیات، غلامرضا فارسی و ابراهیم نوری از قاریان برجسته شهرستان برگزار می‌شود. همچنین سخنران این محفل قرآنی حجت‌الاسلام محمدباقر برقراری، امام‌جمعه ملایر است.

یارمحمدی با بیان اینکه همزمان با ایام هفته وحدت و میلاد پیامبر اکرم(ص) برنامه‌های ختم قرآن و صلوات نیز در خانه‌ها و مؤسسات قرآن برگزار می‌شود، گفت: جشن‌های قرآنی به مناسبت میلاد پیامبر(ص) در مساجد و مؤسسات و خانه‌های قرآن برگزار می‌شود. همچنین برنامه‌های ختم قرآن و صلوات برای علاقه‌مندان به‌صورت مجازی برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha