نیروی انتظامی مظهر امنیت و اقتدار کشور است
کد خبر: 4090372
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۰
امام جمعه گالیکش:

نیروی انتظامی مظهر امنیت و اقتدار کشور است

امام جمعه گالیکش نیروی انتظامی را مظهر امنیت و اقتدار کشور دانست و گفت: توطئه امروز دشمن بر علیه نیروی انتظامی به این دلیل است که می‌خواهد اقتدار و امنیت کشور را تضعیف کند.

حجت الاسلام دلبری امام جمعه گالیکشبه گزارش ایکنا از گلستان، حجت‌الاسلام علی‌ دلبری، امام جمعه گالیکش امروز، 16 مهرماه در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح که با حضور امام جمعه گالیکش برگزار شد، گفت: نیروهای خدوم مجاهدان فی‌سبیل‌الله و پاسدار ارزش‌های اسلامی و انقلابی هستند.

امام جمعه گالیکش نیروی انتظامی را مظهر امنیت و اقتدار کشور دانست و افزود: توطئه امروز دشمن بر علیه نیروی انتظامی به این دلیل است که می‌خواهد اقتدار و امنیت کشور را تضعیف کند.

حجت‌الاسلام دلبری تصریح کرد: ایجاد امنیت فردی، اجتماعی، اخلاقی، روحی و روانی در جامعه از مهم‌ترین مسئولیت‌های نیروی انتظامی است و ما امنیت، آرامش و ثبات جامعه خود را مدیون مجاهدت‌های این عزیزان می‌دانیم.

حجت‌الاسلام دلبری تصریح کرد: فتنه‌گران جیره‌خوار دشمن با تحریک بیگانگان و استکبار جهانی درصدد برآمدند تا با برپایی آشوب و اغتشاش نورالهی را در این مرزوبوم خاموش کنند که بحمدالله با درایت و رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری، بصیرت مردم و اقتدار نیروهای مقتدر انتظامی فتنه دشمنان ریشه‌کن شد.

وی با بیان‌اینکه تقدیم 300 شهید نیروی انتظامی گواه پیشتازی این نیروی نظامی در دفاع از امنیت کشور است، افزود: هفته وحدت در منظومه فکری امامین انقلاب، یک راهبرد است و هدف هفته وحدت تأکید بر اشتراکات شیعه و اهل تسنن است.

انتهای پیام
captcha