نیازمند تقویت اعتماد بین مردم و مسئولان هستیم
کد خبر: 4088698
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۴

نیازمند تقویت اعتماد بین مردم و مسئولان هستیم

آیت الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان

به گزارش ایکنا از گیلان، آیت‌الله رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در گیلان امروز، ۸ مهرماه در خطبه‌های نماز جمعه رشت، با اشاره به حوادث اخیر کشور، خواستار برخورد قاطع دستگاه قضا شد و اظهار کرد: مطالبه مردم از دستگاه قضا این است که علاوه‌بر روشن شدن ابعاد فوت مرحومه مهسا امینی، با عواملی که امنیت و آرامش جامعه را بر هم ریختند و به اموال عمومی آسیب زدند، برخورد قاطع کند و اطلاعات کسب شده درباره این موضوع در اختیار مردم قرار گیرد.

وی با بیان اینکه نیازمند تقویت اعتماد بین مردم و مسئولان هستیم، افزود: دشمن همواره در طول ۴۳ سال گذشته برای از بین بردن انقلاب اسلامی تلاش کرده و شبانه روز در حال فتنه انگیزی است تا مردم را از دین و انقلاب جدا کند؛ لذا فتنه‌ها هنوز تمام نشده و همچنان ادامه دارد، اما ملت ایران مسیر خود را که راه اسلام و قرآن است می شناسند و آن را ادامه می‌دهند.

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه اسلام و قرآن مایه حیات ملت ایران است و دشمن این را خوب می‌داند، تصریح کرد: هدف قرار دادن شعائر اسلامی همچون قرآن، مسجد، حجاب و اهانت به مقدسات و بزرگان نظام اسلامی برنامه دشمن برای ضربه زدن به انقلاب است، آشوب‌های اخیر اغتشاشگران و هنجارشکنان موجب ناراحتی ملت ایران شد.

آیت‌الله فلاحتی با بیان اینکه مقام معظم رهبری نعمت الهی است که در راس نظام مقدس جمهوری اسلامی قرار دارند، گفت: امروز نه تنها مسلمانان، بلکه بسیاری از آزادی‌خواهان جهان نیز به مقام معظم رهبری باور و اعتماد دارند و امیدوار به مبارزه با ظلم و ستم هستند.

امام جمعه رشت با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران یک نظام مبتنی بر احکام شریعت اسلام بوده، خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی لحظه‌ای از اجرای قوانین مترقی الهی کوتاه نمی‌آید، قطعا عفاف و حجاب یکی از موضوعات اصلی اسلام و مورد تاکید مردم مومن و مسلمان است.

وی با بیان اینکه والدین مقدمات دین‌داری را برای خانواده خود فراهم کنند، تصریح کرد: پدران و مادران  نسبت به نهادینه کردن عفاف و حجاب در فرزندان اهتمام داشته باشند.

آیت‌الله فلاحتی خون پاک شهدا را ضامن انقلاب دانست و اظهار کرد: جمهوری اسلامی در سایه ولایت و اتکا به مردم و برکت شهدا توانسته مسیر خود را طی کند و شاهد پیروزی های ملت و ناکامی های دشمنان بودیم و قطعا عزت و اقتدار کشور در بازدارندگی دشمنان روز به روز افزایش می یابد.

نماینده ولی فقیه در گیلان بیان کرد: رسانه‌های معاند هرگز دلسوز اسلام و انقلاب و ملت ایران نیستند و لذا جمهوری اسلامی ایران هرگز در برابر دشمنان و ایادی آنان از خود واهمه نشان نمی‌دهد.

وی با اشاره به دیدار برخی از روسای جمهور کشورهای همسایه با مقام معظم رهبری، گفت: امیدواریم این کشورها به ویژه ترکیه در برقراری رابطه با صهیونیست‌ها منطقی‌تر عمل کنند و رفتارهای دوگانه نداشته باشند.

انتهای پیام
captcha