جشن قرآن در دارالقرآن ابوتراب گنبدکاووس برگزار شد + عکس
کد خبر: 4087339
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۶

جشن قرآن در دارالقرآن ابوتراب گنبدکاووس برگزار شد + عکس

جشن قرآن با حضور اولیا و قرآن‌آموزان امروز، ۳۱ شهریور در دارالقرآن ابوتراب گنبدکاووس برگزار شد.

به گزارش ایکنا از گلستان، جشن قرآن با حضور اولیا و قرآن‌آموزان امروز، ۳۱ شهریور در دارالقرآن ابوتراب گنبدکاووس برگزار شد.

یعقوب آخوند ایمری، مدیر دارالقرآن ابوتراب در این مراسم گفت: ۵۰ قرآن آموز این دارالقرآن در ایام تابستان موفق به فراگیری احکام نماز و جز ۳۰ قرآن کریم شدند.

مدیر دارالقرآن ابوتراب گنبدکاووس با بیان‌اینکه قرآن به عنوان اساس نامه زندگی انسان درتمدن وشکل گیری بشر در تمام عرصه‌ها نقش کلیدی ومهمی دارد، افزود: با توجه به ترفندهای دشمن و آلوده شدن جامعه به فضای مجازی امروزه نیاز جامعه سبک زندگی قرآنی است و خانواده‌ها نقش مهمی در تعلیم و تربیت قرآنی فرزندان دارند.

آخوندایمری تنها راه حفظ کودکان از آسیب‌های اجتماعی قرآن دانست و گفت: ملزم بودن به مفاهیم قرآنی انسان را از تاریکی به روشنایی رهنمون می‌سازد برهمین اساس در رشد کودکان درسنین کم باید کار شود وکودکان را باکلام وحی آشنا ساخت تا در مسیر زندگی خودشان همواره با نور مطلق درحرکت کنند‌.

مدیر دارالقرآن ابوتراب گنبدکاووس بیان کرد: برای اینکه فرزندان قرآنی داشته باشیم باید علاوه بر خانواده‌ها مراکزی از جمله آموزش و پرورش و مساجد و دارالقرآن باهم هم‌افزایی داشته تا بتوانیم آنچه اهداف قرآن و سبک زندگی قرآنی می‌باشد در جامعه محقق شود.

 

انتهای پیام
captcha