تأکید استاندار کرمان بر روایتگری دفاع مقدس در مدارس
کد خبر: 4086246
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۶

تأکید استاندار کرمان بر روایتگری دفاع مقدس در مدارس

استاندار کرمان گفت: پیشکسوتان دفاع مقدس و افراد خوش سخن به بهترین شکل، روایتگری دفاع مقدس را در مدارس داشته باشند زیرا چنین برنامه‌هایی از تحریف‌ها جلوگیری می‌کند.

جلسه مشترک شورای هماهنگی هفته دفاع مقدس استانداری کرمان

به گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی استانداری، محمدمهدی فداکار، استاندار کرمان امروز، ۲۷ شهریورماه در جلسه مشترک شورای هماهنگی هفته دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بیان کرد: دو سال کرونا شرایط را برای برگزاری مراسم‌ها محدود کرده بود، اما امسال با بازگشایی مدارس می‌توان فعالیت بهتری را در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت داشت.

وی افزود: پیشکسوتان دفاع مقدس و افراد خوش سخن به بهترین شکل روایتگری دفاع مقدس را در مدارس داشته باشند زیرا چنین برنامه‌هایی از تحریف‌ها جلوگیری می‌کند.

استاندار کرمان همچنین بر حضور و دیدار اولیای مدارس مزین به نام شهدا با خانواده شهیدان تأکید کرد و گفت: ادارات نیز ویژه برنامه‌های ایثار و شهادت را داشته باشند.

فداکار، معرفی کتاب خاطرات شهدا و رزمندگان را در روشنگری و آشنایی جامعه ضروری دانست و گفت: گلزار شهدای گمنام باید به بهترین شکل ممکن ساماندهی و تبلیغات محیطی، دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران حتمی شود.

انتهای پیام
captcha