تفکر و حرکت جهادی رسالت بسیج برای ادامه انقلاب است
کد خبر: 4084534
تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۷

تفکر و حرکت جهادی رسالت بسیج برای ادامه انقلاب است

امام‌جمعه خان‌ببین با بیان‌ اینکه بسیج می‌تواند یک تفکر انقلابی و حرکت جهادی برای ادامه انقلاب باشد گفت: امروز وظیفه یک بسیجی جهاد‌تبیین و بیان دستاوردهای انقلاب به مردم است که باید در این راه اهتمام داشته باشد.

حجت الاسلام بیات امام جمعه خان ببینبه گزارش ایکنا از گلستان، حجت‌الاسلام علی محمد بیات، امام‌جمعه خان‌ببین در جمع بسیجیان شهرستان رامیان که شامگاه، 18 شهریور در حسینیه اعظم رامیان برگزار شد، گفت: تفکر بسیج با الهام از مکتب فکری امام خمینی(ره) و در راستای منویات مقام معظم رهبری باید در عرصه‌های مختلف سیاسی و فرهنگی، علمی و اقتصادی با جلب نظر مردم مداومت داشته باشد.

امام‌جمعه خان‌ببین با تأکید بر اینکه در بسیج هیچگاه خط‌کشی وجود ندارد و همواره پذیرای اقشار مختلف با تمام سلایق است، گفت: بسیج متعلق به قشر خاصی نیست بلکه هر کسی که دلسوز ایران اسلامی است، بسیجی است.

حجت‌الاسلام بیات با بیان‌ اینکه بسیج می‌تواند یک تفکر انقلابی و حرکت جهادی برای ادامه انقلاب باشد، گفت: هر جا حضور بسیج پررنگ بوده نقش دشمنان و بدخواهان کمرنگ و بی‌اثر شده است.  

وی با بیان اینکه پیشرفت و توسعه در کشور به تجربه این چهار دهه با تفکر بسیجی حاصل شده است، افزود: دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران در طول چهار دهه اخیر در حوزه‌های مختلف کاملاً نمایان و قابل عرضه است و این دستاوردها مدیون تفکر بسیجی است.

امام‌جمعه خان‌ببین با اشاره به اینکه بسیاری از جانفشانی‌ها و قهرمانی‌ها و خاطرات فرماندهان دفاع‌مقدس نشئت گرفته از تفکر بسیجی بود، بیان کرد: در هشت سال مقاومت یک وجب از خاکمان به دست بیگانگان نیافتاد. امروز هر ایرانی به داشتن تاریخ دفاع مقدس می‌بالد و مردم این استان مفتخر به تقدیم دو هزار و ۵۰۰ شهید هستند.

وی با بیان‌ اینکه امروز هم تفکر بسیجی می‌تواند راه‌گشا باشد، گفت: بسیجیان ما همان بسیجی سلحشور دوران دفاع‌مقدس است امروزه وظیفه یک بسیجی جهاد‌تبیین و بیان دستاوردهای انقلاب به مردم است که باید در این راه اهتمام داشته باشند.

انتهای پیام
captcha