اقدام خیر رفسنجانی در راستای گسترش فرهنگ قرآنی
کد خبر: 4084407
تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۳

اقدام خیر رفسنجانی در راستای گسترش فرهنگ قرآنی

به همت یکی از خیران رفسنجان و با هدف ترویج فعالیت‌های قرآنی و کتابخوانی، مکتب‌القرآن فاطمیه در روستای اسلام‌آباد رفسنجان راه‌اندازی شد.

راه‌اندازی مکتب‌القرآن فاطمیه در رفسنجان

کیومرث هرندی، خیر اهل رفسنجان، در گفت‌وگو با ایکنا از کرمان از راه‌اندازی کتابخانه‌، قرائت‌خانه و مکتب‌القرآن فاطمیه خبر داد و گفت: این مکان با هدف قرائت قرآن کریم، اجرای فعالیت‌های قرآنی و کتابخوانی در منطقه محروم و آسیب‌پذیر در روستای اسلام‌آباد از توابع شهرستان رفسنجان راه‌اندازی شد.

وی درباره فعالیت این مکتب‌القرآن افزود: تأسیس کتابخانه‌ای جنب مسجد جامع کرمان توسط مرحوم ابوالقاسم هرندی از تجار و خیرین بنام استان و حضور پرشور دانش‌آموزان، دانشجویان و علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی در آن مکان جرقه‌ای برای تأسیس این مکان بود.

این خیر فرهنگی ادامه داد: ساختمان قرائت‌خانه در دو طبقه ساخته شده و به صورت رایگان در اختیار فعالان قرآنی و اهالی کتاب قرار دارد.

وی با بیان اینکه امیداوریم با تأسیس این ساختمان یاد مادرم که فردی دغدغه‌مند در عرصه فرهنگی بود زنده بماند، گفت: همه باید با هر امکانی که در اختیار داریم برای گسترش فرهنگ قرآنی و کتابخوانی در جامعه تلاش کنیم.

انتهای پیام
captcha