افتتاحیه «طرح ملی حامیم» در دانشگاه علوم پزشگی گلستان برگزار شد
کد خبر: 4082922
تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۸

افتتاحیه «طرح ملی حامیم» در دانشگاه علوم پزشگی گلستان برگزار شد

افتتاحیه «طرح حامیم» دوره توانمندسازی دانشجویان فعال فرهنگی، سیاسی و اجتماعی دانشجویان دانشگاه‌های استان گلستان با حضور رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور‌، استاندار گلستان و دیگر مسئولان استانی امروز، 12 شهریور به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی برگزار شد.

فتتاح طرح حامیم  طرح توانمندسازی دوره های دانشجویان فرهنگی و سیاسی در گلستان

به گزارش ایکنا از گلستان، افتتاحیه طرح حامیم (دوره توانمندسازی دانشجویان فعال فرهنگی، سیاسی و اجتماعی) دانشجویان دانشگاه‌های استان گلستان با حضور رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور، استاندار گلستان، نمایندگان مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی و مسئول دفاتر نهاد مقام رهبری در دانشگاه های گلستان امروز، 12 شهریور در سالن آمفی تئاتر دانشگاه علوم پزشکی برگزار شد.

حجت‌الاسلام مصطفی رستمی، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشورگفت: طرح حامیم دوره توانمندسازی دانشجویان فعال فرهنگی سیاسی اجتماعی است که از ۱۲تا ۱۸ شهریور برای دانشجویان مقطع کارشناسی در گلستان برگزار می‌شود.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور با بیان اینکه این طرح در کشور برای ۱۵ هزار نفر اجرا خواهد شد که سهمیه گلستان ۳۰۰ نفر است، افزود: انقلاب اسلامی به مثابه یک حادثه عظیم تاریخی، دستاورد‌های متنوعی تا به امروز داشته و شکست‌های سنگینی نیز به دشمن تحمیل کرده است. طرح حامیم از جمله برنامه‌هایی است که می‌تواند یاریگر تربیت نیرو‌های در تراز انقلاب باشد.

حجت‌الاسلام رستمی با بیان این که طرح حامیم با عنوان دوره توانمندسازی علمی، فرهنگی و مهارتی برای دانشجویان برگزار می‌شود و اینکه طرح حامیم مخفف حلقه‌های میانی و اشاره به حامیم در قرآن است، گفت: این طرح برای توانمندسازی علمی، فرهنگی، مهارتی، سیاسی، آموزشی و پرورشی دانشجویان و نیز مانوری برای دست اندرکاران است که وارد فضای آموزشی شوند.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور گفت: تقویت نقش محوری دفاتر نهاد در راهبری فعالیت‌های فرهنگی در دانشگاه، تقویت بنیه اعتقادی و فکری دانشجویان فعال فرهنگی سیاسی، امیدآفرینی و تقویت نشاط و روحیه فعالیت‌های جمعی، تقویت انگیزه برای نقش‌آفرینی در سال تحصیلی و حضور میدانی در دانشگاه‌ها، استعدادسنجی و استفاده حداکثری از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های دانشجویان، فعال‌سازی نیروی انسانی دفاتر برای فعالیت‌های نهاد در سال تحصیلی آینده و استفاده از فرصت شبکه‌سازی و تیم‌سازی دانشجویان مستعد از اهداف اجرای این طرح است.

حجت‌الاسلام رستمی افزود: مطالبه رهبر معظم انقلاب این است که جریانی بتواند نقش واسط بین رهبران جامعه و عموم مردم را ایفا کند.

 

 

 

 

 

انتهای پیام
captcha