تکمیل اردوگاه دانش‌آموزی سامان تا پایان سال
کد خبر: 4081772
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۵

تکمیل اردوگاه دانش‌آموزی سامان تا پایان سال

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه سیاست دولت اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام است، گفت: در برآوردهای اولیه، پروژه اردوگاه دانش‌آموزی سامان برای تکمیل نیازمند ۴۵ میلیارد تومان اعتبار است، پیش‌بینی می‌شود با تزریق اعتبار، این پروژه ظرف یکسال تکمیل شود.

یوسف نوری، وزیر آموزش و پرورش

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، یوسف نوری، وزیر آموزش و پرورش هفتم شهریورماه در آیین افتتاحیه‌ پروژه‌های شهرستان سامان به‌مناسبت هفته دولت با اشاره به اینکه سیاست دولت اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام است، اظهار کرد: متأسفانه از عمر برخی پروژه‌های نیمه‌تمام کشور بیش از یک‌دهه می‌گذرد، این پروژه‌ها باید تکمیل شود.

نوری افزود: دولت اعتبار بسیار خوبی برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام در حوزه آموزش و پرورش اختصاص داده است، تلاش خواهیم کرد با تخصیص اعتبار مناسب، اردوگاه دانش‌آموزی واقع در شهرستان سامان که عمر آن به بیش از سه دهه می‌گذرد با شتاب تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

وی بیان کرد: در برآوردهای اولیه پروژه اردوگاه دانش‌آموزی سامان برای تکمیل نیازمند ۴۵ میلیارد تومان اعتبار است، پیش‌بینی می‌شود با تزریق اعتبار، این پروژه ظرف یکسال تکمیل شود.

نوری با بیان اینکه ۲۸ هزار میلیارد تومان اعتبار در سفرهای استانی رئیس‌جمهور به تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام در حوزه آموزش و پرورش اختصاص پیدا کرده است، گفت: همچنین با تزریق اعتبارات سفر ریاست جمهوری، اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام در کشور طی دو سال آینده سرعت می‌گیرد.

وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: عدم تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام موجب ایجاد ناامیدی می‌شود، مسائلی مانند آلودگی هوا، بحران آب و پروژه‌های نیمه‌تمام تأثیر منفی بر روان مردم دارد.

وی با تأکید بر اینکه همدلی و هم‌افزایی بین مردم و مسئولان موجب پیشرفت در کار می‌شود، بیان کرد: جوانان و نوجوانان با استعداد فراوانی در چهارمحال و بختیاری وجود دارد، شعار دولت تحقق عدالت است و باید به این سمت حرکت کنیم.

نوری در ادامه با اشاره به ظرفیت‌های گردشگری شهرستان سامان، یادآور شد: باید یک طرح جامع گردشگری با پیوست فرهنگی برای این شهرستان تهیه شود، فرهنگ در مقاصد گردشگری باید مورد توجه باشد و اگر به این مسئله توجه نشود، سایر فرهنگ‌ها بر این منطقه مستولی می‌شود؛ اگر هویت از دست برود، حرکت به سمت تمدن‌سازی موفق نخواهد شد.

افتتاح ۲۳ پروژه در سامان با حضور وزیر

در ادامه محمدتقی گنجعلی، سرپرست فرمانداری سامان با بیان اینکه ۲۳ پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۵۰ میلیارد ریال در این شهرستان افتتاح و به‌بهره‌داری رسید، اظهار کرد: همچنین سه پروژه با اعتبار ۱۸ میلیارد کلنگ‌زنی شد.

گنجعلی افزود: پروژه‌های قابل افتتاح و بهره‌برداری شده در سامان در حوزه زیرساخت، گردشگری، مسکونی و کشاورزی است.

انتهای پیام
captcha