سطح چهار کلام در حوزه علمیه لرستان ایجاد شود
کد خبر: 4080736
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۶

سطح چهار کلام در حوزه علمیه لرستان ایجاد شود

مسئول انجمن کلام حوزه علمیه کشور اساتید حوزه علمیه لرستان را دارای دانش و تجارب لازم برای ایجاد سطح چهار کلام دانست و گفت: با پیگیری‌هایی که به‌عمل خواهد آمد در آینده نزدیک سطح چهار کلام در حوزه علمیه استان لرستان ایجاد شود.

دیدار مسئول انجمن کلام حوزه علمبه کشور با حجت‌الاسلام شاهرخیبه گزارش ایکنا از لرستان، دبیر انجمن‌ علمی حوزه علمیه کشور و مسئول انجمن کلام حوزه علمیه کشور امروز، سوم شهریور با حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه خرم‌آباد در محل کانون ادب شهرستان خرم‌آباد دیدار کردند.

در این دیدار حجت‌الاسلام والمسلمین سبحانی، مسئول انجمن کلام حوزه علمیه کشور با اشاره به حضور اساتید حوزه علمیه برادران و خواهران در بخش کلام به ظرفیت‌های توانمندی که در بین اساتید حوزه علمیه برادران و خواهران برای سطح چهار کلام درلرستان وجود دارد اشاره کرد.

وی اساتید حوزه علمیه استان لرستان را دارای دانش و تجارب لازم برای ایجاد سطح چهار کلام دانست و افزود: با پیگیری‌هایی که به‌عمل خواهد آمد در آینده نزدیک سطح چهار کلام در حوزه علمیه استان لرستان ایجاد شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین حاجری هم از برگزاری نشست‌های دانش‌افزایی که در حوزه علمیه استان لرستان ایجاد می‌شود را گامی ارزشمند قلمداد کردند که می‌تواند در ارتقاء سطح علمی حوزه علمیه استان تاثیر گذار باشد.

در این جلسه حجت‌الاسلام احد عبدالهی، مدیر حوزه علمیه برادران استان لرستان و حجت‌الاسلام مهدوی‌خواه مدیر حوزه علمیه خواهران لرستان گزارشی از حوزه علمیه خواهران و برادران ارائه دادند و آمادگی لازم را برای ایجاد سطح چهار کلام ارائه نمودند.

حجت‌الاسلام و المسلمین سید احمدرضا شاهرخی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه خرم‌آباد نیز در این دیدار با اشاره به پیشینه پربار حوزه علمیه استان لرستان بر ارتقا علمی، اخلاقی، کلامی و دانش‌های عقلی تأکید کرد و وظیفه خود را ارتقا جایگاه حوزه علمیه استان لرستان و ایجاد رشته‌های تخصصی اعلام نمودند و آمادگی لازم برای دانش‌افزایی اساتید و ایجاد رشته‌های تخصصی از جمله رشته تخصصی کلام اعلام نمود.

انتهای پیام
captcha