سومین مرحله رزمایش مؤمنانه در کاشمر برگزار شد
کد خبر: 4080484
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۳

سومین مرحله رزمایش مؤمنانه در کاشمر برگزار شد

جانشین فرماندهی سپاه ناحیه مقاومت کاشمر از برگزاری سومین مرحله رزمایش کمک مؤمنانه سپاه ناحیه کاشمر خبر داد.

رزمایش مؤمنانه در کاشمربه گزارش ایکنا از خراسان رضوی، سرهنگ احمد رحمانی، جانشین فرماندهی سپاه ناحیه مقاومت کاشمر، در سومین مرحله رزمایش مؤمنانه در کاشمر که با حضور فرماندار، امام جمعه و جمعه دیگری از مسئولان و نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان کاشمر، در محل سالن ورزشی 9 دی برگزار شد، اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون دو مرحله از رزمایش برگزار شد و امروز شاهد سومین مرحله رزمایش کمک‌های مؤمنانه هستیم.

وی با بیان اینکه در مرحله اول این رزمایش که سال جاری برگزار شد، 1400 بسته، مرحله دوم 1850 بسته و امروز هزار بسته معیشتی توزیع شده است، افزود: از ابتدای امسال تاکنون 4250 سبد معیشتی بین نیازمندان و خانواده‌های مستمند توزیع شده است.

جانشین فرماندهی سپاه ناحیه مقاومت کاشمر گفت: در این مرحله از رزمایش 1000 بسته معیشتی به ارزش 700 میلیون تومان بین نیازمندان تهیه و توزیع می‌شود، این بسته‌ها شامل یک کیسه برنج، ماکارونی، روغن، برنج و حبوبات است.

وی عنوان کرد:  پس از دستور مقام معظم رهبری در خصوص کمک مؤمنانه تاکنون چندین 1000 بسته معیشتی و سبد کالا با کمک خیرین و مردم مؤمن و ناحیه مقاومت شهرستان تهیه و توسط حوزه‌های مقاومت به صورت پایگاه محور در بین نیازمندان توزیع شده است.

جانشین فرماندهی سپاه ناحیه مقاومت کاشمر در پایان با گرامیداشت هفته دولت و یاد شهیدان رجایی و باهنر به سخنان امام راحل که فرمودند که ملتی که برای خدا و اسلام و پیشبرد اهداف اسلامی قیام کند با ترور نمی‌شود این کشور را عقب راند اشاره و بیان کرد: همه می‌دانیم که ضد انقلاب برای پیشبرد اهداف خویش با چهره منافقانه در بین تمام دستگاه‌ها نفوذ کند و افرادی مانند شهیدان رجایی و باهنر را به شهادت برسانند.

در این مراسم حجت‌الاسلام جواد طاهری، امام جمعه کاشمر گفت: در این جنگ اقتصادی همه باید کمک کنیم و به نیازمندان و فقرا توجه ویژه‌ای داشته باشیم.

وی افزود: تهیه و توزیع بسته معیشتی یک کار بسیار حسنه‌ای است که اهل‌بیت(ع) هم آن را انجام می‌دادند، این بسته‌های معیشتی با همت خیرین، نیکوکاران تهیه شده است.

امام جمعه کاشمر با بیان اینکه دشمن به معیشت مردم حمله کرده است، گفت: امروز شاهد حضور سپاه پاسداران و بسیجیان در تمامی صحنه‌ها هستیم.

انتهای پیام
captcha