حاج قاسم، الگوی عملی مقاومت و وحدت اسلامی
کد خبر: 4077863
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۹
رئیس اتحادیه علمای اهل‌سنت عراق بیان کرد:

حاج قاسم، الگوی عملی مقاومت و وحدت اسلامی

رئیس اتحادیه علمای اهل‌سنت عراق با بیان‌اینکه حاج قاسم سلیمانی، الگوی عملی مقاومت و وحدت اسلامی است، تصریح کرد: ما شخصیت بارز حاج قاسم سلیمانی در عمل کردن به مقاومت و وحدت اسلامی را به عنوان مدرسه و مکتب می‌شناسیم.

شیخ ملا رئیس اتحادیه علمای اهل سنت  عراق

به گزارش ایکنا از گلستان، شیخ خالد عبدالوهاب ملا، رئیس اتحادیه علمای اهل سنت در عراق در همایش تقریب و مقاومت اسلامی در مکتب شهید سلیمانی که امروز، ۲۲ مرداد در سالن فرهنگ و ارشاد اسلامی آق‌قلا برگزار شد، گفت: ما شخصیت بارز حاج قاسم سلیمانی در عمل کردن به مقاومت و وحدت اسلامی را به عنوان مدرسه و مکتب می‌شناسیم.

رئیس اتحادیه علمای اهل‌سنت در عراق با بیان‌اینکه حاج قاسم نقش به‌سزایی در یکپارچه سازی جنبش‌های مقاومت در اراضی اشغالی ایفا کرد، افزود: نقش شهید سلیمانی در شکل‌گیری محور مقاومت در منطقه و یکپارچه‌سازی اجزای مختلف این محور در خصوص مسأله فلسطین، بی‌بدیل است.

شیخ خالد عبدالوهاب ملا بیان کرد: اگر امروز شاهد حضور مقاومت قدرتمند در جنوب لبنان هستیم که به طور کامل از آمادگی برای ایستادن و رویارویی با دشمن صهیونیستی برخوردار است، این آمادگی مرهون حمایت‌های ایران و حاج قاسم سلیمانی است.

رئیس اتحادیه علمای اهل‌سنت در عراق تصریح کرد: حاج قاسم سلیمانی همواره در راستای تقویت وحدت در منطقه و یکپارچه‌سازی تلاش‌ها برای آزادسازی قدس حرکت کرد. بسیاری از مجاهدان و افراد آزادی‌خواه نیز با شهید سلیمانی در این مسیر همراه شدند و دعوت او را لبیک گفتند.

وی با بیان‌اینکه حاج قاسم، در عین توانایی‌های شخصی و فردی، مصداق و نمود ظرفیت‌های فرهنگی ملت ایران و تفکر برخاسته از انقلاب اسلامی است، افزود: شهادت سردار سلیمانی نه‌تنها خللی در محور مقاومت ایجاد نکرده، بلکه شهادت این سردار بزرگوار تقویت محور مقاومت را به دنبال داشته است. ان‌شاءالله ثمره نهایی این خون پاک و خون همه شهدا ایجاد حکومت عدل و نیز حکومت مستضعفین در جهان است.

 

انتهای پیام
captcha