برگزاری ۱۰ کرسی تلاوت از «غدیر تا مباهله» در یزد
کد خبر: 4072294
تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۸

برگزاری ۱۰ کرسی تلاوت از «غدیر تا مباهله» در یزد

۱۰ کرسی تلاوت قرآن کریم با رویکرد تدبر در آیات کلام وحی از عیدسعید غدیرخم با حضور قاریان ممتاز استان یزد آغاز شده و تا عید مباهله ادامه دارد.

برگزاری 10 کرسی تلاوت از «غدیر تا مباهله» در یزدبه گزارش ایکنا از یزد، 10 کرسی تلاوت قرآن کریم با رویکرد تدبر در آیات کلام وحی از عید سعید غدیرخم با حضور قاریان ممتاز استان یزد آغاز شده و تا عید مباهله ادامه دارد.

کرسی‌های تلاوت در مسجد جامع نجف‌آباد با تلاوت روح‌الله تقوایی، مسجد 14 معصوم آزادشهر با تلاوت محمدحسن شایق، مسجد شهید ساداتی میدان کاج صفائیه با تلاوت حسین دستجردی، مسجد امام حسین(ع) محمودآباد با تلاوت حسین دستجردی و مسجد امیرالمؤمنین(ع) بلوار نواب صفوی با تلاوت محمدرضا خوش‌قلب از جمله برنامه‌های این کرسی بوده است.

برگزاری محفل قرآنی در مسجد تقوی خیابان سلمان فارسی با تلاوت محسن پاکدامن و مسجد ولایت شهرک گلستان با تلاوت محمدحسن شایق از دیگر برنامه‌ها است.

کرسی تلاوت در مجموعه فرهنگی عاشقان مهدی شاهدیه با تلاوت محمدرضا خوش‌قلب در روز جمعه، 31 تیرماه، کرسی تلاوت در مسجد حجت‌ابن‌الحسن المهدی(عج) بلوار ۱۷ شهریور با تلاوت محمدحسین خوش‌قلب در روز شنبه، اول مردادماه و کرسی تلاوت در مسجد امام حسن مجتبی(ع) امام‌شهر با تلاوت حسین دستجردی در روز دوشنبه، سوم مردادماه جاری از دیگر برنامه‌ها خواهد بود.

این محافل پس از اقامه نماز مغرب و عشا و با دعوت از تمامی علاقه‌مندان از سوی مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت حضرت سید‌الشهدا(ع) امام‌شهر یزد و با مشارکت کانون قرآن اداره تبلیغات اسلامی شهرستان یزد و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد در حال برگزاری است.

انتهای پیام
captcha