آغاز دوره توانمندسازی معلمان قرآن در گنبد‌کاووس
کد خبر: 4068269
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۱

آغاز دوره توانمندسازی معلمان قرآن در گنبد‌کاووس

دوره توانمندسازی معلمان دوره دوم ابتدایی با عنوان قرارگاه قرآنی «میم تا میم» از امروز، 12 تیرماه با حضور معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش گلستان و معلمان ابتدایی گنبد‌کاووس آغاز شد.

دوره توانمندسازی معلمان قران در گنبدبه گزارش ایکنا از گلستان، دوره توانمندسازی معلمان دوره دوم ابتدایی برای آموزش قرآن با حضور معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش گلستان و معلمان ابتدایی گنبد‌کاووس از امروز، 12 تیرماه در گنبدکاووس آغاز شد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش گلستان با بیان‌ اینکه این دوره آموزشی تحت عنوان قرارگاه قرآنی «میم تا میم» راه‌اندازی شده است، افزود: این دوره آموزشی تا 15 تیرماه در گنبد‌کاووس برگزار می‌شود.

کابلی با تأکید بر ساماندهی فعالیت‌های فرهنگی قرآنی، اظهار کرد: قرارگاه قرآنی اختصاص به مکان خاصی ندارد باید تمام فضاهای تربیتی و فرهنگی در راستای فعالیت‌های قرآنی باشد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش گلستان با بیان‌اینکه این دوره آموزشی حدود 60 ساعت شامل روخوانی و روخوانی قرآن و تجوید است، افزود: هدف از برگزاری این دوره آموزشی توانمندسازی معلمان قرآنی برای ورود به سال تحصیلی جدید است که از شهرهای گرگان، علی آباد، کردکوی و گنبد در این دوره آموزشی حضور پیدا کرده‌اند.

وی با بیان‌اینکه در این دوره ۱۰۰۰ آموزگار ابتدایی در قالب مربی و متربی بودن قرآن آموزش می‌بینند، تصریح کرد:  نباید در آموزش و پرورش جزیره‌ای عمل نماییم، همه باید در راستای اسناد بالادستی و به‌ویژه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش قدم برداریم.

انتهای پیام
captcha