فعالیت ۴۰ گروه جهادی در قرارگاه مهر خاتم لرستان
کد خبر: 4067956
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۸

فعالیت ۴۰ گروه جهادی در قرارگاه مهر خاتم لرستان

مدیر قرارگاه جهادی جمعیت مهر خاتم لرستان از فعالیت این قرارگاه در قالب ۴۰ گروه جهادی با هدف محرومیت‌زدایی، عمرانی، معیشتی و فرهنگی خبر داد.

امین سپهوند، مدیر قرارگاه جهادی جمعیت مهر خاتم لرستانامین سپهوند، مدیر قرارگاه جهادی جمعیت مهر خاتم لرستان در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان با اشاره به اینکه قرارگاه جهادی جمعیت مهر خاتم لرستان از سال ۱۳۹۸ فعالیت خود را آغاز کرده است، اظهار کرد: این قرارگاه جهادی در حوزه‌های محرومیت‌زدایی، عمرانی، معیشتی، اشتغال‌زایی و کارآفرینی، اطعام محرومین، فرهنگی و ورزشی در استان فعال است.

وی با اشاره به اینکه فعالیت‌های قرارگاه جهادی مهر خاتم لرستان در قالب ۴۰ گروه جهادی در سراسر استان انجام می‌شود، افزود: فعالیت‌های آشپزخانه خیریه کاسمسا یکی از زیرمجموعه‌های قرارگاه جهادی جمعیت مهر خاتم است که به‌‌صورت هفتگی طبخ غذا داشته و بین خانواده‌های مناطق کم‌برخوردار توزیع می‌شود.

سپهوند دیگر فعالیت قرارگاه جهادی مهر خاتم لرستان را تهیه، طبخ و توزیع ۲۰ هزار پرس غذا در سالروز ولادت امام علی(ع) ذکر کرد و گفت: ایجاد اشتغال و کارآفرینی با کمک خیرین از دیگر محورهای فعالیت قرارگاه جهادی مهر خاتم لرستان است.

مدیر قرارگاه جهادی مهر خاتم لرستان، تهیه بسته‌های معیشتی، لوازم خانگی و اقلام غذایی در ایام سیل ۹۸ لرستان و توزیع بسته‌های بهداشتی، مواد ضدعفونی‌کننده و ماسک و نیز حضور میدانی برای ضدعفونی معابر در ایام کرونا را از دیگر فعالیت‌های این قرارگاه در استان لرستان اعلام کرد.

انتهای پیام
captcha