۲۵۷۰ نظر درخصوص محلات کرمانشاه جمع‌آوری شده است
کد خبر: 4066029
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۰

۲۵۷۰ نظر درخصوص محلات کرمانشاه جمع‌آوری شده است

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: در مهرواره محله همدل ۲۷۵۰ نظر درخصوص محلات کرمانشاه جمع‌آوری شد که به ارائه راه‌کار‌های بسیاری برای ارتقاء محلات کرمانشاه پرداخته است.

حجت‌الاسلام یوسف احمدی تبلیغات اسلامی کرمانشاه

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، همایش تجلیل از فعالین عرصه تبلیغ و سالروز تأسیس تبلیغات اسلامی امروز، یکم تیرماه در حسینیه شهدای شهر کرمانشاه برگزار شد.

حجت‌الاسلام یوسف احمدی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه سازمان تبلیغات اسلامی را یک نهاد دینی و فرهنگی دانست که براساس یک نیاز ملی تأسیس شده و اظهار کرد: این نهاد انقلابی به دلیل برخورداری از ظرفیت‌های مختلف دینی و مذهبی و براساس وظایف خود که مقابله با تبلیغات و تهاجم فرهنگی دشمنان است فعالیت می‌کند.

وی از دیگر وظایف این نهاد را احیا و اشاعه معارف و فرهنگ اسلامی و رفع نیاز‌های فرهنگی طبقات جامعه به ویژه جوانان دانست و افزود: دفاع از اصول اسلام و نظام مقدس از توفیقات مهم این نهاد است که برگرفته از بطن انقلاب اسلامی است.

حجت‌الاسلام احمدی به رویکرد‌های سازمان تبلیغات اسلامی اشاره و بیان کرد: یکی از رویکرد‌های مهم سازمان تبلیغات اسلامی بخش مردمی است که بهره‌مندی از نظرات و پیشنهادات طبقات مختلف اجتماع را شامل می‌شود که مهم‌ترین رویکرد این نهاد دینی است و در این راستا سازمان تبلیغات اسلامی به برگزاری مهرواره محله همدل پرداخت و ۲۷۵۰ نظر درخصوص محلات کرمانشاه به سازمان ارسال شد که ارسال این نظرات منتج به کسب راه‌کار‌های بسیار خوبی برای محلات کرمانشاه شد.

وی به جهاد تبیین اشاره کرد و گفت: ما امروز وظیفه داریم برای انقلاب اسلامی به جهاد تبیین بپردازیم و دستاورد‌های انقلاب را به گوش جامعه برسانیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمانشاه با بیان اینکه باید جهاد تبیین انقلاب اسلامی را رقم بزنیم، افزود: تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه پایگاه‌های اجتماعی را توسعه داده و در ۲۸ نقطه از محلات این پایگاه‌ها با محوریت مناطق محروم تشکیل شده است.

حجت‌الاسلام احمدی با اشاره به ظرفیت‌های بسیار استان کرمانشاه در زمینه فرهنگی، گفت: در زمینه انجام فعالیت‌های فرهنگی تا امروز بیش از ۶۰ مبلغ در کرمانشاه اعلام آمادگی کرده‌اند و زمینه تبلیغات را با برگزاری مهرواره‌های مختلف آماده‌سازی کرده‌ایم.

وی در پایان به میزبانی کرمانشاه از همایش بزرگ پیرغلامان و خادمان حسینی در کرمانشاه اشاره کرد و افزود: این همایش در سطح بسیار بالایی نصیب کرمانشاه شده که فرصتی برای به نمایش گذاشتن سنت‌های حسینی و زیبایی‌های معنوی این استان به همگان است.

انتهای پیام
captcha