رزمایش الی بیت‌المقدس سپاه هرمزگان برگزار شد
کد خبر: 4065017
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۴

رزمایش الی بیت‌المقدس سپاه هرمزگان برگزار شد

معاون عملیات سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان از برگزاری رزمایش الی بیت‌المقدس، طی دو روز با حضور گردان‌های بیت‌المقدس و کوثر در مناطق مختلف این استان خبر داد.

رزمایش الی بیت‌المقدس سپاه هرمزگان

به گزارش ایکنا از هرمزگان، سرهنگ علی پهلوانی، معاون عملیات سپاه امام سجاد(ع) استان، امروز، 28 خردادماه، در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: رزمایش الی بیت‌المقدس، طی دو روز با حضور گردان‌های بیت‌المقدس و کوثر در مناطق مختلف این استان و با دست‌یابی به اهداف تعیین شده با موفقیت برگزار شد.

وی  با بیان اینکه افزایش سطح آمادگی نیروها در مقابله و رویارویی با حوادث طبیعی ازجمله بحران زلزله از اهداف برگزاری این رزمایش است، افزود:  رزمایش الی بیت‌المقدس هرمزگان با شرکت گردان بیت‌المقدس با  اهداف متفاوت و همچنین گردان کوثر خواهران  با هدف ایجاد آمادگی نیروها در مقابله و رویارویی با بحران زلزله به‌طور هم‌زمان برگزار شد و به کار خود پایان داد.

پهلوانی در پایان یادآور شد: اجرای یک سناریوی  دفاع از کوی و برزن، وقوع زمین‌لرزه، آتش‌سوزی مناطق مسکونی، نحوه آواربرداری، اطفای حریق، سم‌پاشی اماکن آلوده، دفن اجساد، کمک‌های امدادی به مصدومین، اسکان اضطراری، توزیع آب آشامیدنی، غذا و اقلام مورد نیاز در بین آسیب دیدگان فرضی و انتقال مصدومین حادثه به مراکز درمانی و برپایی چادرهای اسکان موقت ازجمله برنامه‌های اجرا شده در این رزمایش بوده است.

انتهای پیام
captcha