لزوم تخصیص اعتبارات محرومیت‌زدایی در شورای برنامه‌‌ریزی استان‌ها
کد خبر: 4064017
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۷

لزوم تخصیص اعتبارات محرومیت‌زدایی در شورای برنامه‌‌ریزی استان‌ها

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی گفت: تخصیصی اعتبارات بدون نظر شورای برنامه‌ریزی استان‌ها موجب محرومیت زدایی نمی‌شود.

محمد وحیدی، عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامیمحمد وحیدی، عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با ایکنا، با اشاره به اینکه محرومیت‌زدایی در استان‌ها نیازمند شناخت و تخصیص اعتبار لازم است، اظهار کرد: 3100 میلیارد تومان اعتبار برای محرومیت زدایی در استان‌ها در  نظر گرفته شده است اما تخصیص اعتبار تنها به دستگاه اجرایی نتیجه مطلوبی به دنبال ندارد.

وی با بیان اینکه تخصیص اعتبار محرومیت‌‎زدایی در استان‌ها باید با تصمیم شورای برنامه‌ریزی در استان‌ها انجام شود، افزود: کمبودها و محرومیت‌های نقاط مختلف استان با یکدیگر متفاوت است و اگر این اعتبار تنها به یک دستگاه اختصاص یابد محرومیت زدایی در منتطقه اتفاق نمی‌افتد.

نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی با تأکید براینکه در شورای برنامه‌ریزی استان‌ها اطلاعات دقیقی از نقاط محروم استان وجود دارد، اظهار کرد: اجرای طرح هادی برای تمام روستاها و نقاط مختلف استان، موجب محرومیت‌زدایی تمام نقاط نخواهد شد.

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی در پایان تصریح کرد: برخی از قوانینی که نمایندگان مصوب می‌کنند را باید تا مرحله اجرا پیگیری کنیم.

انتهای پیام
captcha