هشتمین دوره رزمایش «احسان و همدلی» در سقز اجرا شد
کد خبر: 4061166
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۷

هشتمین دوره رزمایش «احسان و همدلی» در سقز اجرا شد

هشتمین دوره رزمایش «احسان و همدلی» با توزیع 500 بسته معیشتی بین نیازمندان در سطح شهرستان سقز اجرا شد.

رزمایش احسان و همدلی

به گزارش ایکنا از کردستان، اسماعیل گنجی بابامیری، مدیر گروه‌های جهادی شهرستان سقز امروز، 10 خردادماه در مراسم آغاز هشتمین مرحله رزمایش احسان و همدلی شهرستان سقز اظهار کرد: 500 بسته معیشتی به ارزش هر کدام ۶۰۰ هزار تومان در قالب طرح مواسات و همدلی بین نیازمندان این شهرستان توزیع شد.

وی با اشاره به اینکه 20 گروه جهادی در سقز مشغول فعالیت هستند، افزود: این بسته‌های معیشتی شامل برنج، حبوبات، روغن و ماکارونی، رب، قند به ارزش پنج میلیون ریال بوده که به همت ستاد اجرایی حضرت امام (ره)هزینه شده است.

گنجی بابامیری افزود: در دین مبین اسلام هیچ کاری بعد از ایمان به خدا و ولایتمداری به ارزش شاد کردن دل دیگران به خصوص نیازمندان نمی‌رسد، محبوب‌ترین اشخاص پیش خداوند متعال کسانی هستند که در مسیر کمک به دیگران و رفع مشکلات قدم بر می‌دارند.

وی گفت: توزیع غذای گرم، همکاری با نظام سلامت در طرح شهید سلیمانی، توزیع لوازم التحریر، کارت هدیه، جهیزیه، شیرخشک، برگزاری کلاس‌های فرهنگی آموزشی، برپایی نمایشگاه صنایع دستی از دیگر اقدامات گروه‌های جهادی در سطح این شهرستان بوده است.

مدیر گروه‌های جهادی شهرستان سقز یادآور شد: گروه‌های جهادی در یاری رساندن به نیازمندان و لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره پای کار هستند و در همه بحران‌ها کمک حال مردم بوده‌اند.

انتهای پیام
captcha