فراخوان جشنواره رسانه‌ای ابوذر در هرمزگان اعلام شد
کد خبر: 4060400
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۳

فراخوان جشنواره رسانه‌ای ابوذر در هرمزگان اعلام شد

مسئول بسیج رسانه سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان از انتشار فراخوان جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان خبر داد.

جشنواره استانی ابوذر در هرمزگان

به گزارش ایکنا از هرمزگان، محمدرسول جلالی، مسئول بسیج رسانه سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان، امروز، هشتم خردادماه، در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: شرکت‌کنندگان باید آثار تولیدی خود در بازه زمانی اول فروردین تا 15 دی‌ماه سال جاری را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند. داوری و اختتامیه جشنواره استانی نیز از 15 دی‌ماه تا 15 بهمن سال جاری خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه ارسال آثار به مرحله کشوری نیز از نیمه اول بهمن‌ماه خواهد بود، تصریح کرد: آثار تولیدی شرکت‌کنندگان حتماً باید در یکی از رسانه‌های مکتوب، مجازی، دیداری یا شنیداری دارای مجوز و یا رسانه ملی منتشر شده باشد. ارسال اثر منتشر شده در رسانه‌های رسمی نباید به‌صورت بریده نشریه باشد بلکه باید صفحه کامل آن نشریه که اثر در آن منتشر شده است، ارسال شود.

مسئول بسیج رسانه سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان با بیان اینکه هر فرد مجاز به ارسال حداکثر چهار اثر در هر قالب جشنواره است، بیان کرد: آثار باید از طریق سایت بسیج رسانه استان به آدرس www.basijrasaneh.ir به دبیرخانه جشنواره ارسال شود و به آثاری که به‌صورت ایمیل یا دستی به استان ارسال شود، ترتیب اثر داده نخواهد شد.

جلالی افزود: مطالب منتشر شده در رسانه‌های مکتوب جهت ارسال باید با فرمت jpg بوده و یا فایل به صورت zip شده در قسمت ارسال بارگذاری شود. آثار رسیده به دبیرخانه از لحاظ مالکیت معنوی مورد بررسی قرار می‌گیرند. همچنین در رسانه‌های مجازی که آثار بی‌نام منتشر می‌شود، ذکر کد مطلب ضروری است.

وی اضافه کرد: عکس‌ها باید به‌صورت اصل (اورجینال) ارسال شود، به عبارتی با فتوشاپ یا ابزار دیگر به‌صورت اغراق‌آمیز دست‌کاری نشده باشد و با فرمت jpg یا به‌صورت zip در قسمت ارسال فایل عکس بارگذاری شود. در خصوص آثاری که به‌طور مشترک و گروهی تهیه شده باشند، در صورت راهیابی به مرحله نهایی، گروه تولیدکننده به‌عنوان برنده اعلام خواهند شد.

جلالی در پایان یادآور شد: مستند، موشن‌گرافی و آثار نمایشی با محوریت موضوعات جشنواره باید در پایگاه اطلاع‌رسانی، خبرگزاری‌ها، پایگاه‌های خبری، مطبوعات، صداوسیما و یا رسانه‌های مستقل استان منتشر شده باشد. آثار ارسالی باید در موضوعات اصلی جشنواره و طبق ریز‌موضوعات هر سر فصل به جشنواره ارسال شود.

انتهای پیام
captcha