صبر و استقامت خانواده شهدا بهترین پشتیبانی برای نظام اسلامی است
کد خبر: 4057920
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۴

صبر و استقامت خانواده شهدا بهترین پشتیبانی برای نظام اسلامی است

امام جمعه آزادشهر در دیدار با خانواده شهدای روحانی آزادشهر گفت: صبر، ایثار و مقاومت خانواده شهدا بهترین توشه و پشتیبان برای جمهوری اسلامی بوده و حمایتشان باعث عزت و سربلندی نظام اسلامی است.

حجت الاسلام شهابی امام جمعه ازادشهر در دیدار با خانواده شهدای روحانیبه گزارش ایکنا از گلستان، حجت‌الاسلام  عین‌الله شهابی، امام جمعه آزادشهر در دیدار با خانواده شهید عباس صداقتی و مادر شهید محمد تاشک از شهدای روحانی شهرستان آزادشهر که روز گذشته، 27 اردیبهشت با حضور فرمانده سپاه و برخی از مسئولان شهرستان برگزار شد، گفت: خانه والدین شهداء، خانه امید همه ماست؛ شنیدن خاطرات شهیدان از زبان پدران و مادران شهید، طراوت و معنویت خاصی دارد، قدر این عزیزان را بدانیم که تکریم والدین شهیدان تکریم شهداست.

حجت‌الاسلام شهابی با بیان‌اینکه انقلاب ما انقلاب اسلامی و رهبران دینی ما روحانیت هستند، افزود: روحانیت با صداقت به تبلیغ می‌پرداختند و همیشه پیش قدم بودند و خودشان به شهادت رسیدند.

آمام جمعه آزادشهر ضمن تقدیر از خانواده شهید و اهمیت جایگاه خانواده شهدا گفت: شهدای روحانی نسبت به شهدای دیگر قشرها بیشتر هستند و کیفیت و ماهیتشان به قدری بی‌نظیر بوده که این راه را روحانیت به دیگر افراد نشان دادند.

حجت‌الاسلام شهابی تصریح‌ کرد: صبر، ایثار و مقاومت خانواده شهدا بهترین توشه و پشتیبان برای جمهوری اسلامی بوده و با حمایتشان باعث عزت و سربلندی نظام اسلامی است.

همچنین؛ در این دیدار تابلو فرش منقش به تصویر شهید به همراه چفیه متبرک شده رهبر معظم انقلاب اسلامی به خانواده شهید والامقام اهداء شد.

انتهای پیام
captcha