آغاز ثبت‌نام چهل‌و‌پنجمین مسابقات قرآن اوقاف در گلستان
کد خبر: 4057203
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۶

آغاز ثبت‌نام چهل‌و‌پنجمین مسابقات قرآن اوقاف در گلستان

رئیس امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه گلستان از آغاز ثبت‌نام چهل و پنجمین مسابقات قرآن اوقاف در گلستان خبر داد و گفت: این مسابقات با محوریت بقاع متبرکه و امامزادگان واجب‌التعظیم‌(ع) در دو بخش آوایی و معارفی برگزار می‌شود.

ثبت نام مسابقات قرآن اوقافحجت‌الاسلام ابوالفضل کوهساریان، رئیس امور‌ قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه گلستان در گفت‌و‌گو با ایکنا از گلستان از ثبت‌نام چهل‌و‌پنجمین مسابقات قرآن اوقاف در سال 1401 خبر داد و گفت: این مسابقات با محوریت بقاع‌متبرکه و امامزادگان واجب‌التعظیم‌(ع) در دو بخش آوایی و معارفی قرآن برگزار می‌شود.

رئیس امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه گلستان ادامه داد: در بخش‌آوایی این دوره از مسابقات شامل حفظ‌( 5 ، 10، 20 جزء، کل) قرائت تحقیق، ترتیل، اذان، دعاخوانی، مدیحه‌سرایی و هم‌خوانی قرآن و در بخش معارفی شامل تفسیر عمومی قرآن، ترجمه نهج‌الابلاغه و ترجمه صحیفه سجادیه برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام‌کوهساریان با بیان‌اینکه این مسابقات ویژه‌ گروه سنی بالای 18 سال است، افزود: ثبت‌نام در این دوره از مسابقات از 21 اردیبهشت آغاز شده و تا 25 خرداد سال‌جاری ادامه دارد و‌ علاقمندان می‌توانند با مراجعه به سایت www.quraniran.ir   در این دوره از مسابقات شرکت کنند.

انتهای پیام
captcha