مردم در خط مقدم جنگ اقتصادی همراه هیئت دولت باشند
کد خبر: 4056451
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۲

مردم در خط مقدم جنگ اقتصادی همراه هیئت دولت باشند

عضو شورای هماهنگی ارتباطات ریاست جمهوری گفت: امروز رئیس‌جمهور و هیئت دولت در خط مقدم جنگ اقتصادی قرار گرفته و همه مردم و مسئولان باید در این میدان همدل و همکار باشند.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد حاجی ابوالقاسم دولابی، استاد حوزه علمیهبه گزارش ایکنا از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد حاجی‌ابوالقاسم دولابی، استاد حوزه علمیه در نشست «تبیین سیاست‌های اقتصادی دولت در شرایط کنونی» که شامگاه ۲۱ اردیبهشت‌ماه در جمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم برگزار شد، اظهار کرد: امروز چاره‌ای جز اجرای طرح اصلاح یارانه‌ها در کشور وجود نداشت و بسیار مهم است که این مسئله حساس به خوبی برای مردم توضیح و تبیین شود.

وی با بیان اینکه کشورمان در شرایط خاصی قرار گرفته و همه مردم و مسئولان باید با یکدیگر همکار و همدل باشند، ادامه داد: امروز رئیس‌جمهور و هیئت دولت در خط مقدم جنگ اقتصادی قرار گرفته و روحانیت همچون دوران دفاع مقدس، باید مردم را به میدان نبرد با دشمنان فرا بخوانند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به جایگاه روحانیت در جامعه، تأکید رئیس‌جمهور مبنی بر ارتباط دولت و روحانیت را مورد توجه قرار داد و گفت: بدون تردید از تمامی انتقادات، پیشنهادات و نقطه نظرات علما، فضلا و روحانیون به گرمی استقبال می‌کنیم.

اصلاح ارز ترجیحی؛ مهمترین برنامه‌ مقابله با فساد 

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلی‌اکبر حسینی‌نژاد، رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم نیز در این نشست با اشاره به تلاش دشمنان برای ایجاد اختلال و ضربه زدن به دولت و نظام اسلامی، اظهار کرد: جهاد تبیین در این شرایط از مهمترین نیازها بوده و مردم باید توطئه‌های دشمنان در فضاسازی و سیاه‌نمایی علیه نظام را بدانند.

وی با بیان اینکه مردم حق دارند پس از چهار دهه از انقلاب اسلامی، شهد شیرین مجاهدت‌ها و ایستادگی‌های خود را بچشند، گفت: باید برای موفقیت دولت در اجرای طرح‌ها و برنامه‌های خود بسیار دعا کنیم.

رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم در پایان، اصلاح ارز ترجیحی را یکی از مهمترین برنامه‌ها برای مقابله با فساد در کشور دانست و یادآور شد: دولت برای مقابله با دزدی‌ها و فسادها در کشور موفق خواهد بود و طلاب و مبلغان نیز باید برای جهاد تبیین و گفتن واقعیت‌ها و ایستادگی در برابر باندها و مافیاها آماده باشند.

انتهای پیام
captcha