بیست‌ و‌نهمین نشست «نسل ماندگار» در گرگان برگزار شد+ عکس
کد خبر: 4056215
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۰

بیست‌ و‌نهمین نشست «نسل ماندگار» در گرگان برگزار شد+ عکس

بیست‌ و ‌نهمین نشست «نسل ماندگار» با حضور جمعی از رزمندگان دفاع مقدس در مؤسسه فرهنگی میرداماد برگزار شد.

نشست نسل ماندگاربه‌ گزارش ایکنا از گلستان، بیست و نهمین نشست نسل ماندگار، با حضور جمعی از رزمندگان دفاع مقدس با هدف تبیین تاریخ شفاهی دفاع مقدس روز گذشته، 20 اردیبهشت در تالار اندیشه مؤسسه فرهنگی میرداماد برگزار شد.

در این نشست که با حضور دو نفر از رزمندگان دفاع مقدس به نام ابراهیم ابراهیم تبار و ابراهیم مرادی برگزار شد، که هر کدام به بیان لحظات ماندگار در دوران دفاع مقدس پرداختند و در ادامه سردار عیسی اتراچالی، از فرماندهان دفاع مقدس به سخنرانی پرداخت و از بازسازی اردوگاه هفت‌تپه که در دوران جنگ‌تحمیلی محل اسکان رزمندگان دو استان گلستان و مازندران خبر داد.

این برنامه از سال ۱۳۹۴ و هر دو ماه یکبار با محوریت بیان خاطرات رزمندگان دفاع مقدس برگزار می‌شود که تاکنون یک جلد کتاب از خاطرات بیان شده توسط رزمندگان دفاع مقدس در این نشست توسط انتشارت بنام، وابسته به مؤسسه فرهنگی میرداماد منتشر شده است.

گفتنی است این نشست، با حضور پرشور رزمندگان، جوانان و نوجوانان انقلابی استان گلستان برگزار شد که در پایان این مراسم ضمن تقدیر از ابراهیم ابراهیم تبار و ابراهیم مرادی‌، تندیس نسل ماندگار به آن‌ها اهدا شد.

انتهای پیام
captcha