برگزاری دوره تخصصی حفظ یکساله قرآن در گلستان
کد خبر: 4056045
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۲

برگزاری دوره تخصصی حفظ یکساله قرآن در گلستان

مدیر مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت جامعةالقرآن‌ گلستان از برگزاری دوره تخصصی حفظ یکساله قرآن ویژه نوجوانان و جوانان در استان خبر داد.

حفظ قران کریم در جامعه القران کریم گلستانفاطمه‌ رضوانی، مدیر مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت جامعةالقرآن‌ گلستان در گفت‌وگو با ایکنا از گلستان از برگزاری دوره تخصصی حفظ یکساله قرآن ویژه نوجوانان و جوانان در استان خبر داد و گفت: این دوره به همراه آموزش تجوید، ترتیل و مفاهیم با بهره‌مندی از اساتید مجرب و اعطای گواهینامه معتبر و همچنین امکان اشتغال به تدریس بعد از پایان دوره حفظ برگزار می‌شود.

مدیر مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت جامعةالقرآن‌ گلستان تصریح کرد: در سال گذشته 45 قرآن‌آموز در طرح تخصصی حفظ یکساله همراه با ترجمه و تفسیر در جامعة‌القرآن شرکت کردند که از این افراد 31 نفر در سنین بزرگسال و 9 نفر قرآن آموز نوجوان و 5 نفر در رده خردسالان موفق به حفظ کل قرآن شدند.

رضوانی با اشاره به اینکه مؤسسات قرآنی باید در زمینه‌های حفظ قرآن و همچنین تدبر در آن با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب برنامه‌ریزی داشته باشند و فرمایش‌ها و دغدغه‌های ایشان را پیگیری کنند، افزود: حفظ قرآن‌کریم گامی مؤثر در ترویج مفاهیم قرآنی و ایجاد انگیزه خواهد بود که در این صورت قاریان و حافظان نیز می‌توانند با شرکت در مسابقات آموزه‌های خود را محک بزنند.

مدیر مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت جامعةالقرآن‌ گلستان بیان کرد: طرح یکساله حفظ قرآن‌کریم  از 15 خرداد سال‌جاری آغاز  می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت‌نام و شرکت در این دوره با شماره 017326233889 تماس بگیرند و یا به چهارراه بهارستان، ضلع شرقی بانک مسکن، نبش رسالت 41 مؤسسه قرآن و عترت جامعةالقرآن گرگان مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha