آغاز رزمایش بسیج سازندگی ملایر به مدت یک هفته
کد خبر: 4055349
تاریخ انتشار : ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۰

آغاز رزمایش بسیج سازندگی ملایر به مدت یک هفته

رزمایش بسیج سازندگی شهرستان ملایر از امروز، ۱۸ اردیبهشت با حضور گروه‌های جهادی و دستگاه‌های اجرایی به‌ویژه خدمات‌رسان آغاز می‌شود و تا ۲۶ اردیبهشت ادامه دارد.

نشست رزمایش بسیج سازندگی ملایر به گزارش ایکنا از همدان، به‌مناسبت فرارسیدن سالروز تأسیس بسیج سازندگی، نشست رزمایش بسیج سازندگی شهرستان ملایر، عصر روز گذشته، ۱۷ اردیبهشت‌ماه با حضور معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه ملایر، فرمانده سپاه ناحیه ملایر، مدیران دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان، مسئولان پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج در سپاه ناحیه ملایر برگزار شد.

حسین فارسی، معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه ملایر در این نشست ضمن تبریک فرارسیدن هفته بسیج سازندگی، تأکید کرد: همه دستگاه‌ها با تمام توان در کنار بسیج سازندگی و گروه‌های جهادی باشند و برای امیدآفرینی و ارائه خدمات مطلوب به مردم از تمامی ظرفیت‌ها استفاده شود.

وی وظیفه دستگاه‌های خدمات‌رسان را در این زمینه خطیر دانست و ضمن تأکید بر اطلاع‌رسانی و نصب عملکرد دستگاه‌های اجرایی در حوزه محرومیت‌زدایی بر سر درب ادارات، اظهار کرد: طبق تأکید فرماندار ویژه ملایر، حتماً از ظرفیت دهیاران برای اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی و رفع مشکلات حوزه روستایی استفاده شود و در کنار تشکیل جلسات فرعی در بخشداری‌ها، جلساتی نیز مسئولان حوزه‌های بسیج و پایگاه‌ها برگزار شود.

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه ملایر اجرای طرح‌های آب‌رسانی روستایی و لایروبی قنوات را با توجه به کمبود بارش‌ها و منابع آب‌های زیرزمینی در اولویت دانست و افزود: همه باید تمام قد دولت را در اجرای برنامه‌ها و سیاست‌ها به‌ویژه در حوزه اقتصاد یاری کنیم، چراکه دشمن از هر ترفندی برای ضربه زدن به نظام و ملت ایران استفاده می‌کند.

فارسی یادآور شد: از ۱۸ اردیبهشت رزمایش بسیج سازندگی شهرستان ملایر با حضور گروه‌های جهادی و دستگاه‌های اجرایی به‌ویژه خدمات‌رسان آغاز می‌شود و تا ۲۶ اردیبهشت ادامه دارد.

انتهای پیام
captcha