کار جهادی در قالب بخشنامه و دستورالعمل‌ نمی‌گنجد
کد خبر: 4055186
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۳

کار جهادی در قالب بخشنامه و دستورالعمل‌ نمی‌گنجد

استاندار کردستان با اشاره به اینکه کار جهادی در قالب بخشنامه و دستورالعمل‌های مرسوم و جاری نمی‌گنجد، گفت: در طول دوران حیات انقلاب اسلامی هرجا شاهد حضور جهادگران و گروه‌های جهادی بودیم موفق به انجام کارهای بزرگ شده‌ایم.

اسماعیل زارعی کوشا استاندار کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، اسماعیل زارعی‌کوشا، استاندار کردستان، امروز، 17 اردیبهشت‌ماه در رزمایش سراسری جهادگران فاطمی در سنندج با بیان اینکه زمینه‌ برای انجام فعالیت گروه‌های جهادی فراهم شده است، اظهار کرد: جبران عقب‌ماندگی‌های مزمن تاریخی کردستان در قالب کار و اقدامات روزمره و عادی قابل جبران نیست، بلکه این مهم با کار جهادی امکان‌پذیر است.

وی افزود: امسال برای آبرسانی به ۱۶۹ روستای کردستان اعتبار ۵۲۷ میلیارد تومانی تخصیص یافته است و این امر توسط قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) عملیاتی می‌شود که در تاریخ استان اقدامی بی‌سابقه به شمار می‌رود.

استاندار کردستان با اشاره به اینکه کار جهادی در قالب بخشنامه و دستورالعمل‌های مرسوم و جاری نمی‌گنجد، بیان کرد: در طول دوران حیات انقلاب اسلامی هرجا شاهد حضور جهادگران و گروه‌های جهادی بودیم موفق به انجام کارهای بزرگ شدیم که نمونه موفق آن در دوران دفاع مقدس و عرصه‌های دفاعی کشور قابل مشاهده است.

وی تأکید کرد: گروه‌های جهادی باید با بهره گرفتن از تجربیات موفق و مطالعات دقیق علمی سنگ بنای کارهای ماندگار در استان را بگذارند و ما نیز امیدواریم در این دولت زمینه بیش از پیش حضور و فعالیت گروه‌های جهادی در استان فراهم شود.

زارعی‌کوشا کارگروه‌های جهادی را تنها منوط به طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی ندانست و یادآور شد: نیاز داریم گروه‌های جهادی به عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی نیز ورود کنند تا در این بخش نیز بتوانیم وضعیت را ساماندهی کنیم.

گفتنی است؛ رزمایش جهادگران فاطمی با حضور بیش از ۵۴۰۰ نفر از جهادگران و به صورت همزمان در سراسر کشور و استان کردستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha