راه‌اندازی پارک ویژه بانوان سمنانی
کد خبر: 4052847
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۵

راه‌اندازی پارک ویژه بانوان سمنانی

استاندار سمنان بابیان اینکه راه‌اندازی پارک ویژه بانوان باید در کل استان پیش‌بینی شود، گفت: این اقدام از جمله زیرساخت‌های لازم برای صیانت از بحث عفاف و حجاب در جامعه است.

راه‌اندازی پارک ویژه بانوان سمنانی

به گزارش ایکنا از سمنان، سید محمدرضا هاشمی، استاندار سمنان عصر روز گذشته 6 اردیبهشت در جلسه قرارگاه استانی حجاب و عفاف با بیان اینکه از جمله زیرساخت‌های لازم برای صیانت از بحث عفاف و حجاب در جامعه ایجاد پارک ویژه بانوان است،گفت: این مهم باید در کل استان سمنان پیش‌بینی شود.

وی ادامه داد: از فرمانداران درخواست می‌شود تا کارگروه‌های عفاف و حجاب را در شهرستان‌ها با دستور کار مدون و عملیاتی به صورت مستمر برگزار کنند که در این راستا حتی وجود یک درصد کم توجهی به مقوله عفاف و حجاب برای استان شهیدپرور سمنان پسندیده نیست.

استاندار سمنان با اشاره به اینکه امروز به هیچ وجه با کمبود و خلع قوانین در حوزه عفاف و حجاب مواجه نیستیم، اظهار کرد: علیرغم این تفاسیر باید شرح وظایف دستگاه‌های اجرایی مرتبط با بحث عفاف و حجاب در استان مجددا ابلاغ و گزارش عملکرد یک ماه گذشته این دستگاه‌ها در این حوزه اخذ شود.

هاشمی متذکر شد: مدیران به مناسبت‌های مختلف باید از کارکنان با عملکرد موفق حوزه عفاف و حجاب به صورت مستمر تقدیر و تجلیل به عمل‌آورند که در این راستا علاوه بر این موضوع مدیران دستگاه‌های اجرایی باید مجموعه تحت مدیریت خود را پیرامون عفاف و حجاب در مرحله اول از طریق اقدامات ایجابی صیانت کنند.

به گفته وی؛ نظارت‌ها در حوزه‌های مختلف جامعه برای صیانت از عفاف و حجاب باید به صورت مستمر و ویژه در دستور کار قرار داشته باشد که در این راستا همگان باید به مقوله امربه‌ معروف و نهی از منکر در حوزه عفاف و حجاب، توجه و اهتمام ویژه داشته باشند.

انتهای پیام
captcha