اجرای طرح کاهش آسیب‌های اجتماعی در مؤسسات قرآنی اردبیل
کد خبر: 4051589
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۵

اجرای طرح کاهش آسیب‌های اجتماعی در مؤسسات قرآنی اردبیل

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی اردبیل گفت: طرح کاهش آسیب‌های اجتماعی به همت مؤسسات قرآنی فعال در مناطق محروم و آسیب‌پذیر اردبیل اجرا می‌شود.

عزیز صابر تبلیغات اسلامی اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام والمسلمین عزیز صابر، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی اردبیل، یکم اردیبهشت‌ماه، از اجرای طرح کاهش آسیب‌های اجتماعی در مؤسسات قرآنی اردبیل خبر داد و اظهار کرد: این طرح با هدف عملی کردن تعالیم قرآنی و ایجاد زمینه برای توسعه سبک زندگی ایرانی، اسلامی، طرح کاهش آسیب‌های اجتماعی در مؤسسات قرآنی استان اردبیل با حضور اساتید مجرب حوزه و دانشگاه برگزار می‌شود.

وی افزود: در این طرح هزینه‌ای در حدود پنج میلیارد ریال اختصاص یافته که از اول اردیبهشت تا پایان خرداد ۱۴۰۱ در استان اردبیل در قالب جلسات کارگاهی، همایش، مشاوره و نیز با محتواسازی در فضای مجازی اجرا می‌شود که برای استمرار این طرح در طول سال برنامه‌ریزی و هماهنگی صورت می‌گیرد.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی اردبیل گفت: امروزه یکی از مهم‌ترین راهبردها در حوزه آسیب‌های اجتماعی، توجه به سطوح مختلف پیشگیری است که اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی از جایگاه ویژه‌ای برخوردار بوده و برنامه‌ریزی دقیق و مناسب در این سطح، گرایش افراد به آسیب‌های اجتماعی را به حداقل رسانده و زمینه ارتقای کیفیت زندگی را فراهم می‌کند که باید در این امر از همه ظرفیت‌های لازم استفاده شود.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی اردبیل تأکید کرد: رسانه ملی و استانی نیز با توجه به ظرفیت بسیار مهمی که دارد، با تولید محتوا و برنامه‌های مختلف، می‌تواند در شناخت، معرفی و جلوگیری از افزایش آسیب‌های اجتماعی، اثرگذار باشد.

انتهای پیام
captcha