ترویج سبک زندگی قرآنی مورد توجه باشد
کد خبر: 4051031
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۸

ترویج سبک زندگی قرآنی مورد توجه باشد

نماینده ولی‌فقیه در مازندران با بیان اینکه باید در زمینه حفظ به تربیت 10 میلیون حافظ قرآن برسیم، گفت: سبک زندگی قرآنی از موضوعاتی است که باید به جد ترویج دهیم چراکه تهاجم فرهنگی سبک زندگی را طبق فرهنگ خود مهندسی می‌کند.

 آیت‌الله محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندرانبه گزارش ایکنا از مازندران، آیت‌الله محمدی لائینی، نماینده ولی‌فقیه در مازندران در نشست صمیمی فعالان قرآنی استان که با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه و آموزش و پرورش استان، عصر دیروز، 30 فروردین‌ماه در ساری برگزار شد، اظهار کرد: مطالبات رهبر معظم انقلاب در زمینه قرآن باید سرلوحه کار ما و در دستور کار شورای توسعه قرآنی باشد.

وی با بیان اینکه باید به دنبال عمل به قرآن، ترغیب و تشویق افراد قرآنی باشیم، افزود: قرائت قرآن باید معنامحور و مهندسی تلاوت نیز به گونه‌ای ترسیم و اجرا شود که در شنونده و مخاطبان تأثیرگذار باشد.

لائینی با بیان اینکه باید در زمینه حفظ به تربیت 10 میلیون حافظ قرآن برسیم، تصریح کرد: سبک زندگی قرآنی از موضوعاتی است که باید به جد ترویج دهیم چراکه تهاجم زندگی غربی سبک زندگی را طبق فرهنگ خود مهندسی می‌کند بنابر این ما باید زندگی را براساس قرآن مهندسی کنیم و سبک زندگی‌مان مطابق دستورات قرآنی باشد.

نماینده ولی‌فقیه در مازندران گفت: همنشینی با قرآن انسان را نورانی و معطر می‌کند و به فرمایش حضرت علی(ع) هم بر هدایت انسان افزوده می‌شود و هم از کوری و گمراهی کم می‌شود، هر کجا قرآن باشد شیاطین از آنجا دور خواهند شد.

یادآور می‌شود که در این محفل قرآنی، قاریان علی کبیری، سیدمحمد طاهایی، سیدصادق مسلمی به قرائت پرداختند و این مراسم معنوی با اجرای مناجات خوانی توسط همت قاسمی و تواشیح‌خوانی توسط گروه‌ یاسین و بشارت به پایان رسید.

انتهای پیام
captcha