اقتدار امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران به برکت وجود اسلام و قرآن است
کد خبر: 4049633
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۵

اقتدار امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران به برکت وجود اسلام و قرآن است

امام جمعه کرمانشاه گفت: اگر ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران امروز دارای اقتدار و قدرت بزرگ خاورمیانه هستند به برکت وجود اسلام و قرآن است.

آیت‌الله مصطفی علما امام جمعه کرمانشاه

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، آیت‌الله مصطفی علما، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در مسجد جامع کرمانشاه با اشاره به تذکر مقام معظم رهبری به مسئولان کشور در رابطه با خام فروشی، اظهار کرد: باید با برنامه‌ریزی مدون وابستگی ۱۰۰ ساله به نفت در کشور کاهش پیدا کند و بنده نیز به مسئولان استان کرمانشاه در خصوص خام فروشی قیر گیلانغرب تذکر می‌دهم.

وی به مذاکرات هسته‌ای نیز اشاره کرد و افزود: غربی‌ها هیچ‌گاه به فکر پیشرفت ایران نبودند و همواره ملت ایران را تحریم کردند و براساس منویات رهبر معظم انقلاب کشور نباید معطل مذاکرات و توافق هسته‌ای بماند.

امام جمعه کرمانشاه به فرارسیدن ۲۹ فروردین و روز ارتش اشاره و بیان کرد: پرسنل ارتش از همان روز‌های ابتدای انقلاب با مردم همراه شدند و مورد تأیید امام راحل و مقام معظم رهبری قرار گرفتند.

وی اظهار کرد: اگر ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران امروز دارای اقتدار و قدرت بزرگ خاورمیانه هستند به برکت وجود اسلام و قرآن است.

آیت‌الله علما گفت: سردار سلیمانی، صیاد شیرازی و حجازی‌ها عمر خود را در مسیر اقتدار اسلام صرف کردند و امروز به برکت همین شهیدان دشمن نمی‌تواند ایران را تهدید کند.

امام جمعه کرمانشاه به ولادت امام حسن مجتبی(ع) اشاره کرد و افزود: امام حسن(ع) همواره با اموال خود به مستضعفان و محرمان کمک کردند و پانزدهم رمضان هفته کمک به محرومان است.

انتهای پیام
captcha