کاستی‌ها به پای حقانیت انقلاب اسلامی گذاشته نشود
کد خبر: 4049617
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۱

کاستی‌ها به پای حقانیت انقلاب اسلامی گذاشته نشود

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال‌وبختیاری گفت: ائمه معصومین(ع) بهترین سند حقانیت هستند و انقلاب اسلامی از مکتب این بزرگواران شکل گرفته است، نباید ضعف‌ها، خطاها و لغزش‌های مدیران و کاستی‌ها را به پای حقانیت انقلاب اسلامی گذاشت.

محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در چهامحال و بختیاری

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی‌‌فقیه در استان، امروز، ۲۶ فروردین‌ماه در خطبه‌های نماز جمعه شهرکرد با اشاره به سوره ابراهیم، اظهار کرد: در این سوره شبهه‌ای از سوی منکرین مطرح می‌شود که جایگاه نبوت را متزلزل و در دل‌ها شک و تردید ایجاد می‌کند، اما پاسخ به شبهات داده می‌شود، مهم این است که انسان در برابر شبهه قوی باشد.

نکونام با اشاره به اینکه انسان باید مدام و مستمر متحرک و فعال باشد، افزود: ایستایی و عقب‌گرد برای انسان مذمت است، بنابراین باید انسان در تمامی مسائل فردی، ایمان و اعتقاد، مسائل اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و فرهنگی متحرک باشد.

وی ادامه داد: زمانی که مقایسه‌ای میان دوران جوانی و میان‌سالی صورت می‌گیرد، می‌بینیم زمانی‌که سن رو به بالا می‌رود دلبستگی به دنیا بیش‌تر می‌شود که این امر به معنای عقب‌گرد است و باید ترسید، بنابراین لازم است روز به روز ایمان و باورهای افراد قوی‌تر شود.

نکونام با اشاره به ۱۵ رمضان میلاد امام حسن مجتبی(ع) و روز اکرام ایتام، تصریح کرد: رسیدگی به نیازمندان در ماه رمضان بسیار لازم است، زیرا این فرصت و زمینه درونی و ایمانی فراهم شده و می‌توان از این فرصت پیش آمده به دلیل فضایل بیش‌تر این ماه، استفاده کرد.

وی با بیان اینکه ائمه اطهار(ع) بهترین سند حقانیت ما و انقلاب اسلامی هستند، بیان کرد: دشمن در حال تلاش بسیار است تا حقانیت ما را متزلزل کند، از طرفی ائمه معصومین(ع) بهترین سند حقانیت هستند و انقلاب اسلامی از مکتب این بزرگواران شکل گرفته است، نباید ضعف‌ها، خطاها و لغزش‌های مدیران و کاستی‌ها را به پای حقانیت انقلاب اسلامی گذاشت.

نماینده ولی‌فقیه در استان با اشاره به روز ۲۹ فروردین‌ماه به نام روز ارتش، تصریح کرد: نیروهای ارتش به‌ویژه نیروهای زمینی ارتش نیروهایی مکتبی‌اند و جهاد و ایستادگی نیروهای ارتش، سپاه و بسیج ستودنی است.

وی ادامه داد: عمده فرمایشات مقام معظم رهبری در جلسه با کارگزاران پیرامون حقانیت بود که به گونه‌ای عمل کنند تا آسیب‌های موجود در کشور کاهش و به مسائل اقتصادی توجه داشته باشند، عمل کردن یا نکردن برخی افراد به حساب حقانیت نبوده بلکه به حساب افراد گذاشته می‌شود.

نکونام گفت: براساس همین حقانیت، امروز فلسطین زنده نگه داشته شده، به طوری که مقام معظم انقلاب بیان کردند فلسطین زنده است، امروز صهیونیست رو به زوال و روز به روز ایستادگی و قدرت فلسطین که با دست خالی از خود دفاع می‌کند، بیش‌تر می‌شود، تنها کافی است نیروهای مقاومت در فلسطین و دیگر جاها دست به دست یکدیگر دهند تا اسرائیل به زودی نابود شود، تردیدی وجود ندارد که همه این‌ها از حقانیت انقلاب اسلامی شکل گرفته است.

امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه تلاش برای ایران‌هراسی و تفرقه زیاد است، اضافه کرد: در حقیقت تفرقه میان ایران و کشورهای همسایه زیاد است، بنابراین متولیان فرهنگی باید مراقبت کنند و نقشه‌های شوم را خنثی کنند، یعنی باید به دنیا نشان دهند که نه تنها متفرق نمی‌شویم بلکه وحدت ما میان جهان اسلام بیش‌تر خواهد شد.

وی در پایان با اشاره به در پیش بودن لیلة‌القدر، بیان کرد: این شب‌ها قله ماه مبارک رمضان و با عظمت‌ترین شب‌ها هستند، از عظمت لیلة‌القدر همین بس که خداوند متعال با صراحت  بیان کردند «لیلة‌القدر خیر من ألف شهر»، بنابراین در این شب‌ها توبه، استغفار، بازگشت، ارائه شدن نامه اعمال قابل قبول محضر امام زمان(عج) مهم است که باید مورد توجه و از عظمت آن غافل نشد.

انتهای پیام
captcha