تعمیق باورهای دینی و انقلابی دانش‌آموزان نشأت گرفته از معلمان است
کد خبر: 4049494
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۹

تعمیق باورهای دینی و انقلابی دانش‌آموزان نشأت گرفته از معلمان است

نماینده ولی فقیه در کردستان توسعه و تعمیق باورهای دینی، انقلابی و ارزشی دانش‌آموزان را نشأت گرفته از معلمان دانست و خواستار تقویت برنامه های امور تربیتی و توانمند سازی معلمان شد.

دیدار کارکنان اموزش و پرورش با نماینده ولی فقیه در کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی، نماینده ولی فقیه در کردستان امروز، 25 فروردین‌ماه در دیدار با کارکنان آموزش‌و‌پرورش استان با تقدیر از اهتمام و زحمات رشید قربانی در دوران تصدی مسئولیت، برای مدیر کل جدید آموزش و پرورش کردستان آرزوی موفقیت کرد.

وی با بیان اینکه ارتقای کمی و کیفی آموزش‌و‌پرورش مسأله خیلی مهمی است، بر پیشبرد برنامه‌های عرصه تعلیم و تربیت در حوزه‌های مختلف تأکید کرد و افزود: اقدامات مربوط به معیشت فرهنگیان خدوم نیز باید از طریق آموزش و پرورش پیگیری و رسیدگی شود.

نماینده ولی فقیه در کردستان توسعه و تعمیق باورهای دینی، انقلابی و ارزشی دانش‌آموزان را نشأت گرفته از معلمان دانست و خواستار تقویت برنامه های امور تربیتی و توانمند سازی معلمان شد.

وی در پایان از مدیرکل جدید آموزش و پرورش استان خواست با توکل به خداوند و همراهی و همکاری مجموعه برنامه‌های آموزشی و پرورشی پیگیری و شاهد رشد و کسب نتایج مطلوب در این حوزه باشیم.

مدرسه باید به جایگاه واقعی خود برسد

در ابتدای این نشست هاشم ناظمی جلال، مدیرکل آموزش‌و‌پرورش کردستان نیز گزارشی از سوابق تحصیلی و کاری خود در حوزه‌های مختلف و هم چنین برنامه‌های تدوین شده و سیاست‌ها را ارائه کرد.

وی با بیان اینکه با الطاف الهی و حسن اعتماد مسئولان وزارتی و استانی در آموزش و پرورش استان به عنوان خدمتگزار فرهنگیان و دانش‌آموزان مشغول بکار شده‌ام، گفت: با عنایت به سوابق کاری و شناختی که دارم، کار در این دستگاه بزرگ سخت و با چالش‌هایی همراه است.

ناظمی‌جلال از تهیه و تنظیم برنامه کاری خود خبر داد و اظهار کرد: با دعوت از نخبگان و تشکیل تیم کاری و همفکری و همکاری مجموعه برنامه عملیاتی اجرایی خواهد شد.

وی هماهنگی و ارتباط بیشتر با سازمانهای مرتبط با تربیت دانش آموزان از جمله صدا و سیما و مساجد، تبیین بیانیه گام دوم انقلاب، تلاش برای عملیاتی نمودن توصیه مقام معظم رهبری به جوانان در خصوص ورزش، تحصیل و تهذیب و ارتقای جایگاه فرهنگیان را از اهم برنامه‌های خود بر شمرد و گفت: در این برنامه‌ها، معلمان محور اصلی هستند.

مدیرکل آموزش‌و‌پرورش کردستان از مدرسه به عنوان مکانی برای عرضه فرصت نام برد و بیان کرد: مدرسه باید به جایگاه واقعی خود برسد.

وی پیروی از رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب، رئیس جمهور محترم و وزیر آموزش و پرورش، تعامل با مسئولان استانی، ائمه جمعه، نمایندگان مجلس شورای اسلامی به ویژه دفتر نماینده ولی فقیه در استان و مدیریت مبتنی بر روابط انسانی و مشارکتی را از اهم سیاست های پیش بینی شده بر شمرد.

ناظمی‌جلال در پایان با تأکید بر ضرورت عزم عمومی و رویکرد حمایتی مسئولان کشوری و استانی از این نهاد، ابراز امیدواری کرد با برنامه ریزی و تلاش و هم چنین پشتیبانی نماینده معظم ولی فقیه در استان، برنامه‌های آموزش‌و‌پرورش پیگیری و مسایل و مشکلات فرهنگیان رفع شود.

انتهای پیام
captcha