دشمنان اسلام در صدد ایجاد تفرقه بین اقوام و مذاهب اسلامی هستند
کد خبر: 4047708
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۸

دشمنان اسلام در صدد ایجاد تفرقه بین اقوام و مذاهب اسلامی هستند

امام جمعه کرمانشاه گفت: استکبار جهانی و دشمنان اسلام ناب همواره در صدد ایجاد تفرقه بین اقوام و مذاهب اسلامی هستند که به لطف خدا و توصیه‌های رهبر انقلاب مبنی بر بصیرت داشتن در حوادث تا به حال دشمنی‌های آنان راه به جایی نبرده است.

آیت‌الله مصطفی علما امام جمعه کرمانشاه

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، آیت‌الله مصطفی علما، امام جمعه کرمانشاه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در مسجد جامع کرمانشاه با اشاره به قضیه ترور سه طلبه جهادی و به شهادت رساندن ۲ نفر از آنان و مجروح شدن یکی دیگر به عنوان مهم‌ترین مسأله روز کشور، اظهار کرد: پشت این حادثه تروریستی دست‌های دشمنان اسلام و استکبار جهانی پنهان است و به توصیه رهبر معظم انقلاب باید روحیه دشمن‌شناسب در بین مردم تقویت شود.

وی با بیان اینکه استکبار جهانی و دشمنان اسلام ناب همواره در صدد ایجاد تفرقه بین اقوام و مذاهب اسلامی هستند، افزود: به لطف خدا و توصیه‌های رهبر معظم انقلاب مبنی بر بصیرت داشتن در جوادث تا به حال دشمنی‌های آنان راه به جایی نبرده است.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری در چندماه اخیر بر جهاد تبین به عنوان یک اصل، افزود: اهالی رسانه و جوانان دست به قلم اساسی‌ترین نقش را در اجرای جهاد تبیین بر عهده دارند.

آیت‌الله علما به فرا رسیدن ماه رمضان ماه بندگی خدا اشاره کرد و گفت: معنی درست این ماه چند ساعت نخوردن و نیاشامیدن نیست بلکه باید جوهره و ذات این ماه را دریابیم.

انتهای پیام
captcha