مبلغان حقایق دین اسلام را برای جامعه بازگو کنند
کد خبر: 4047327
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۱
مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان:

مبلغان حقایق دین اسلام را برای جامعه بازگو کنند

مدیرکل اداره تبلیغات اسلامی استان کردستان گفت: دشمن درصدد وارونه نشان دادن واقعیات و پنهان کردن حقایق از طریق تحریف روایات بوده لذا نیاز است امروز مبلغان حقایق دین اسلام را برای جامعه بازگو کنند.

حجت‌الاسلام برومندرازیانی، مدیرکل اداره تبلیغات اسلامی استان کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام برومند رازیانی، مدیرکل اداره تبلیغات اسلامی استان کردستان در همایش طلایه‌داران تبلیغ که امروز، 17 فروردین‌ماه در مجتمع فرهنگی نور سنندج برگزار شد، اظهار کرد: ماه مبارک رمضان، ماه رحمت و مغفرت، ماه قرآن و تفسیر و بهترین فرصت برای تبیین امور مؤمنان است.

وی با اشاره به اینکه همایش طلایه‌داران تبلیغ با حضور مبلغان به منظور هم‌اندیشی امر تبلیغ در ایام ماه مبارک رمضان برگزار شده است، افزود: همایش طلایه‌داران تبلیغ فرصتی برای هم‌افزایی بیشتر روحانیون را فراهم می‌کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان بیان کرد: در یک سال اخیر موضوع افزایش جمعیت بیش از 40 بار و بحث «جهاد تبیین» بیش از 50 بار مورد توجه رهبر معظم انقلاب قرار گرفته که این امر، بیانگر اهمیت و حساسیت این دو مسئله بوده است.

وی با اشاره به انجام اقدامات اساسی در جهاد تبیین، ادامه داد: پشت میزنشینی در جهاد تبیین معنا و مفهومی ندارد و باید همه در میدان عمل حضور پیدا کنیم و امر رهبری را تحقق بخشیم.

حجت‌الاسلام رازیانی افزود: دشمن درصدد وارونه نشان دادن واقعیات و پنهان کردن حقایق از طریق تحریف روایات بوده است لذا نیاز است امروز مبلغان حقایق دین اسلام را برای جامعه بازگو کنند.

وی اظهار کرد: در جهاد خودکفایی و اقتصادی نقش ما پشتیبانی بود اما اکنون در عرصه جهاد تبیین جنگ به سمت ما آمده، بنابراین باید وارد میدان شده و تبیین‌گر باشیم و واقعیات را آنگونه که هستند برای اطرافیانمان بیان کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان با بیان اینکه نباید اجازه داد دشمن امید را از کشور و مردم ما بگیرد، بیان کرد: دشمن درصدد ایجاد تفرقه و نفاق برای دستیابی به خواسته‌های خویش است که در این عرصه ما باید هوشیارتر از همیشه عمل کنیم.

وی در پایان واقعه روز گذشته در حرم رضوی را محکوم کرد و یادآور شد: امیدواریم به عظمت این ماه مبارک، عاملان این جنایت به سزای اعمال خود برسند.

انتهای پیام
captcha