فعالیت 22 دفتر نمایندگی مؤسسه خیریه آبشار عاطفه‌ها در لرستان
کد خبر: 4047260
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۲

فعالیت 22 دفتر نمایندگی مؤسسه خیریه آبشار عاطفه‌ها در لرستان

مدیر مؤسسه خیریه آبشار عاطفه‌ها شعبه لرستان با اشاره به فعالیت ۲۲ دفتر نمایندگی مؤسسه خیریه آبشار عاطفه‌های در این استان، گفت: طی سال گذشته بالغ بر ۲۸ هزار بسته غذایی از سوی این مؤسسه خیریه در قالب رزمایش کمک مؤمنانه بین نیازمندان توزیع شد.

نرگس صفربیرانوند، مدیر مؤسسه خیریه آبشار عاطفه‌ها در استان لرستاننرگس صفربیرانوند، مدیر مؤسسه خیریه آبشار عاطفه‌ها در استان لرستان در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، با اشاره به اینکه مؤسسه خیریه آبشار عاطفه‌ها دارای ۲۲ دفتر در این استان است، گفت: طی سال گذشته بالغ بر ۲۸ هزار بسته غذایی از سوی این مؤسسه خیریه در قالب رزمایش کمک مؤمنانه و بالغ بر شش هزار بسته لوازم‌التحریر و پوشاک بین نیازمندان توزیع شد.

وی با بیان اینکه طی سال گذشته ۴۴۷ جهیزیه به نوعروسان کم‌بضاعت لرستانی اهدا شد، ادامه داد: طی سال گذشته به مناسبت هفته احسان و نیکوکاری و اعیاد شعبانیه نیز پنج هزار بسته معیشتی بین خانواده‌های تحت حمایت مؤسسه خیریه آبشار عاطفه‌ها در لرستان توزیع شد.

مدیر مؤسسه خیریه آبشار عاطفه‌ها شعبه لرستان با بیان اینکه بسته‌های معیشتی شامل برنج، روغن، ماکارونی، سویا، رب‌گوجه و بسته‌های پروتئینی بود، گفت: کمک‌ها به لطف خدا و همت خیرین انجام شده است.

انتهای پیام
captcha