توزیع ۴۰ هزار بسته کمک معیشتی در کرمان
کد خبر: 4046735
تاریخ انتشار : ۱۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۵

توزیع ۴۰ هزار بسته کمک معیشتی در کرمان

همزمان با ماه مبارک رمضان رزمایش توزیع ۴۰ هزار بسته کمک معیشتی به ارزش هر بسته ۶۰۰ هزار تومان در کرمان برگزار شد. این بسته‌ها ظرف مدت ۲۴ ساعت در سراسر استان توزیع خواهند شد.

توزیع  بسته های کمک معیشتی در استان کرمان

به گزارش ایکنا از کرمان سردار حسین معروفی، فرمانده سپاه ثارالله کرمان امروز ۱۵ فروردین‌ماه در آئین توزیع ۴۰ هزار بسته معیشتی به مناسبت ماه مبارک رمضان در سراسر استان با گرامیداشت یاد شهدا، گفت: رزمایش کمک مومنانه پس از شیوع ویروس کرونا به فرمایش رهبر معظم انقلاب برای کمک به آسیب دیدگان کرونا شکل گرفت و امروز پس از گذشت دو سال از این اقدام، اثر این حکمت و فرمایش در جامعه بیشتر مشاهده می‌شود.

وی با بیان اینکه در طول دو سال برگزاری رزمایش کمک مومنانه در کار قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) هیچ وقفه‌ای ایجاد نشده است، گفت: در سال ۱۴۰۱ بنابر فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر توجه جدی‌تر به حوزه معیشت، فرماندهی کل سپاه و بسیج موضوعات را دنبال کردند و برای ماه مبارک رمضان توفیق یافتیم ۴۰ هزار بسته کمک معیشتی به ارزش هر بسته ۶۰۰ هزار تومان ظرف ۲۴ ساعت آینده در سراسر استان توزیع شود.

سردار معروفی با بیان اینکه توزیع کمک‌های معیشتی در عید فطر و ۳ خرداد نیز انجام خواهد گرفت، بر کمک‌رسانی به مردم تا زمانی که نیاز باشد تاکید کرد و گفت: بهترین زمان انفاق ماه مبارک رمضان است و از همه خیرین، واقفین، کارمندان ادارات و کسانی که دل در گرو دین و انقلاب اسلامی دارند درخواست داریم برای کمک‌های مومنانه همراهی کنند.

وی بر رعایت کرامت انسانی خانواده‌ها در توزیع بسته‌های کمک معیشتی تاکید کرد و گفت: باید با دید تکریم به خانواده‌های نیازمند کمک کرد و امروز تکلیف شرعی، اخلاقی و عرفی ما است که به این خانواده‌ها در حوزه‌های مختلف کمک کنیم.

حجت‌الاسلام حسن‌علیدادی سلیمانی، نماینده ولی‌فیقه در استان و امام جمعه کرمان نیز در حاشیه این مراسم با تبریک حلول ماه مبارک رمضان و تقدیر از اقدامات سپاه و بسیج گفت: در ماه مبارک رمضان هر خیری که انجام شود چندین برابر ثبت می‌شود به ویژه آنجا که کمک به مردم، نیازمندان و ایتام باشد. اولین توصیه به خیران و نیکوکاران این است که در ماه مبارک رمضان نیازمندان را فراموش نکنند و با اقتدا به امام علی(ع) و انجام سنت حسنه انفاق، پاداش بزرگ را کسب کنند.

انتهای پیام
captcha