آشنایی جوانان با فرهنگ ایثار و مقاومت از برکات اردوی راهیان نور است
کد خبر: 4045092
تاریخ انتشار : ۰۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۵

آشنایی جوانان با فرهنگ ایثار و مقاومت از برکات اردوی راهیان نور است

امام‌جمعه آزادشهر گفت: آشنایی نسل جوان با فرهنگ ایثار و مقاومت از برکات سفر معنوی راهیان نور است و باعث می‌شود این عزیزان هر چه بیشتر و بهتر در مسیر کمال معنوی گام بردارند و با تهاجم فرهنگی مبارزه کنند.

راهیان نور

به گزارش ایکنا از گلستان، حجت‌الاسلام عین‌الله شهابی، امام‌جمعه آزادشهر، پنجم فروردین‎ماه در مراسم اعزام گروه‌های مختلف مردم به مناطق جنوب کشور، شد، گفت: سفرهای راهیان نور، مقدمه بازگشت افراد به خویشتن خویش است و موجب می‌شود تا نسل جوان با فرهنگ مقاومت آشنا شده و هر چه بیشتر و بهتر در مسیر کمال معنوی گام بردارد و با تهاجم فرهنگی مبارزه کند.

وی با بیان اینکه پیوند بین نسل دوم، سوم و چهارم انقلاب با نسل اول از جمله مهمترین آثار و برکات راهیان نور است، ادامه داد: سفرهای راهیان نور یکی از سفرهای معنوی محسوب می‌شود؛ بعد از دو سال وقفه در ایام کرونا این سفر می‌تواند در روحیه ایثار و مقاومت و شناسایی زندگینامه شهدا در نسل جوان تأثیرگذار باشد.

یادآور می‌شود، تعداد ۳۰۰ نفر از گنبدکاووس، ۱۷۰ نفر در قالب سه اتوبوس آقایان و یک اتوبوس بانوان از آزادشهر و همچنین ۹۰ نفر از بندرگز استان گلستان در قالب کاروان راهیان نور به مدت پنج روز برای بازدید از مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس اعزام شدند.

انتهای پیام
captcha