پیشگیری از بازگشت پیک کرونا از جمله مهمترین اولویتهاست
کد خبر: 4044682
تاریخ انتشار : ۰۳ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۵

پیشگیری از بازگشت پیک کرونا از جمله مهمترین اولویتهاست

استاندار سمنان با بیان اینکه رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استان الزام و اولویت است، گفت: پیشگیری از بازگشت پیک کرونا از جمله مهمترین اولویت هایی است که طی نوروز در نظر داریم.

پیشگیری از بازگشت پیک کرونا از جمله مهمترین اولویتهاست

به گزارش ایکنا از سمنان، سید محمد رضا هاشمی، استاندار سمنان امروز 3 فروردین در حاشیه بازدید از نوروزگاه‌های شاهرود با بیان اینکه در طول ایام نوروز دغدغه‌ها و اولویت‌هایی داریم که از جمله آنها می‌توان به رعایت پروتکل‌های بهداشتی اشاره کرد، گفت: به فرمانداران نیز تاکید شده که حتماً نسبت به بازدید و رصد مراکز گردشگری و اسکان مسافران و همچنین نمایشگاه‌های صنایع دستی  دقت نظر داشته باشند.

وی با بیان اینکه سلامت مردم بومی و مسافران در استان سمنان مهمترین نکته‌ای است که در طول ایام نوروز به آن تاکید شده افزود: اکیپ‌های بازرسی به صورت محسوس و نا محسوس در زمینه رعایت پروتکل‌ها دقت نظر کافی را خواهند داشت تا همه پروتکل‌ها را رعایت کنند.

استاندار سمنان ادامه داد: تأمین مایحتاج مردم به خصوص سوخت از جمله دیگر تأکیدات ما در ستاد تسهیل خدمات سفر بوده که در این رابطه تذکرات لازم داده شده و خوشبختانه مشکلی در استان وجود نخواهد داشت.

هاشمی با بیان اینکه اسکان همراهان مصدومان تصادفات جاده‌ای از دیگر تأکیدات ما در طی ایام نوروز است، متذکر شد: باید کاری کنیم که مسافران خدایی ناکرده در صورت حادثه دیدن، دغدغه تأمین مکان برای استراحت و همراهی مصدومان شأن نداشته باشند تا بخشی از دشواری پیش آمده برایشان کاهش یابد.

به گفته وی؛ فرمانداران همچنین جلسات شورای ترافیک را به صورت جدی برگزار کنند، بیان کرد: نکات لازم در زمینه تردد مسافران نوروزی باید تذکر داده شود و دستگاه‌های اجرایی آن را عملیاتی کنند.

استاندار سمنان بر بازرسی اکیپ‌های نظارتی چه در مقوله پروتکل‌های بهداشتی و چه در بحث ارائه کیفی و کمی خدمات به مسافران نوروزی و به خصوص زائران حرم رضوی در طول ایام نوروز تاکید کرد.

انتهای پیام
captcha