ویژه برنامه تولد سردار دلها در کرمان برگزار شد
کد خبر: 4044511
تاریخ انتشار : ۰۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۶

ویژه برنامه تولد سردار دلها در کرمان برگزار شد

ویژه برنامه سالروز تولد سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور خانواده شهید، مسئولان و زائرین در گلزار شهدای کرمان برگزار شد.

سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان

به گزارش ایکنا از کرمان، امروز اول فروردین ماه، ویژه برنامه سالروز تولد سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور خانواده شهید، مسئولان و زائرین در گلزار شهدای کرمان برگزار شد.

سردار حسین معروفی، فرمانده سپاه ثارالله کرمان در این مراسم ضمن تبریک سال جدید و خیرمقدم به زائران مرقد مطهر سردار سلیمانی، بیان کرد: امروز سالروز تولد مرد بزرگ جهان تاریخ شیعه در قرن چهاردهم است، مردی که در زمان حضور مادی خود در این جهان حیات طیبه داشت و پس از شهادتش امروز آثار و برکات حیات طیبه و معنویت این انسان بزرگ در جامعه، جهان اسلام، مسلمین، شیعه و بشریت ملموس و نمایان است.

وی با بیان اینکه امروز تولد یک فرد معمولی نیست بلکه تولد شخصیتی است که صاحب مکتب و راهی است که پیروی از آن ما را به سعادت می‌رساند، گفت: ذره ذره عمر با برکت شهید سلیمانی، عزت، شرف و بزرگی بود و شهادت این انسان نیز عزت، شرف و بزرگی برای همه مسلمین است.

سردار معروفی با بیان اینکه امروز سالروز تولد شخصیت بزرگی است که برای بسترسازی ظهور حضرت ولی‌عصر(عج) و عملی کردن گام دوم انقلاب اسلامی، همه وجود خود را در طبق اخلاص نهاد و ما امروز مفهوم جهاد را بهتر متوجه می‌شویم، افزود: رمز جاودانگی و ماندگاری شهید سلیمانی همان اخلاصی است که ثاراللهیان را به آن سفارش می‌کرد و امروز شاهد نتایج آن هستیم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه امروز بدون شک راه برون‌رفت از مشکلات کشور در تمام عرصه‌ها عملی کردن اندیشه عملگرایی شهید سلیمانی است تصریح کرد: اگر امروز اندیشه مدیریتی و فرماندهی شهید سلیمانی به عنوان دکترین عملی در مدیریت کشور ما ساری و جاری شود به راحتی می‌توانیم از همه مشکلات عبور کنیم که ضلع اصلی اندیشه شهید سلیمانی وحدت عملی حول ولایت و حجت خدا است.

 

انتهای پیام
captcha