اجرای طرح آرامش بهاری در ۶۸ بقعه و مساجد گلستان
کد خبر: 4044352
تاریخ انتشار : ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۲

اجرای طرح آرامش بهاری در ۶۸ بقعه و مساجد گلستان

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان گفت: طرح آرامش بهاری در جوار ۶۸ بقعه متبرکه و مساجد بین راهی استان اجرا می‌شود.

طرح آرامش بهاری

به گزارش ایکنا از گلستان، حجت‌الاسلام روح الله سلیمانی فرد، مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان امروز ۲۹ اسفند در جمع خبرنگاران گفت: به مناسبت سال نو و طرح آرامش بهاری به مناسبت ایام نوروز در ۶۸ بقعه متبرکه، صحن امامزادگان(ع) و مساجد بین راهی گلستان برگزار می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان افزود: در قالب این طرح، حدود ۵۰ مبلغ از استان قم و بومی در جای جای استان در زمینه برگزاری نماز جماعت، خیمه‌های معرفت، پاسخگویی به سوالات اقشار مختلف در زمینه‌های گوناگون فعالیت می‌کنند.

مدیرکل اوقاف گلستان بیان کرد: در کنار این فعالیت‌ها، سلسله مباحث نمایشگاهی، شمیم خدمت و عرضه محصولات اقتصاد مقاومتی تولید شده در جوار امامزادگان(ع) توسط گروه های مردمی هم پیش بینی شده است.

حجت‌الاسلام سلیمانی فرد خدمات‌رسانی به مسافران و زائران را از جمله اهداف این برنامه‌های عنوان کرد و ادامه داد: این برنامه‌ها همچنین مقدمه‌ای برای ورود به ماه مبارک رمضان در نیمه دوم فروردین است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان با بیان اينکه در کنار اهمیت دادن به سلامت جسمی مردم، سلامت معنوی و آداب حضور هم برای ما مهم است، تصریح کرد: بسیاری از مردم لحظه تحویل سال را در در جوار این امامزادگان جشن گرفته و از این اماکن مقدسه استمداد می‌گیرند لذاامیدواریم افرادی که موفق به واکسن کرونا نشدند برای دز سوم واکسن کرونا اقدام کنند که با این کار سلامتی خود و دیگران تضمین شود.

انتهای پیام
captcha