توزیع 110 هزار بسته معیشتی در فارس
کد خبر: 4043904
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۲:۵۲

توزیع 110 هزار بسته معیشتی در فارس

رئیس سازمان بسیج سازندگی فارس از اجرای دهمین مرحله از رزمایش کمک‌های مؤمنانه همزمان با سالروز ولادت امام زمان(عج) در این استان خبر داد و گفت: در این مرحله پیش‌بینی می‌شود بیش از 110 هزار بسته معیشتی میان نیازمندان در استان فارس توزیع شود.

اسماعیل قزلسفلی، رئیس سازمان بسیج سازندگی فارس به گزارش ایکنا از فارس، اسماعیل قزلسفلی، رئیس سازمان بسیج سازندگی فارس شامگاه پنج‌شنبه، 26 اسفندماه در جمع خبرنگاران از اجرای دهمین مرحله نهضت کمک مؤمنانه همزمان با سالروز ولادت امام زمان(عج) و در آستانه عید نوروز در این استان خبر داد و گفت: این رزمایش با محوریت پایگاه‌های مقاومت و گروه‌های جهادی اجرا خواهد شد.

وی با بیان اینکه در این مرحله بیش از 57 هزار بسته اهدایی بنیاد علوی میان نیازمندان استان توزیع خواهد شد، افزود: علاوه بر این‌ها ۵۲ هزار بسته معیشتی به همت گروه‌های جهادی و خیران و هیئت‌های مذهبی و پایگاه‌های مقاومتی و نهادهای حمایتی و آحاد مردم در حال تهیه و آماده‌سازی است بنابراین پیش‌بینی می‌شود بیش از ۱۱۰ هزار بسته معیشتی در این مرحله از خدمت مومنانه توزیع شود.

قزلسفلی با تصریح اینکه در این مرحله همچنین آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد در قالب طرح «نذر رهایی» دنبال خواهد شد، افزود: همزمان با سالروز ولادت امام زمان(عج) 181 نفر از زندانیان جرائم غیرعمد به همت خیران و بسیجیان در فارس آزاد شدند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی فارس، از دیگر اقدامات این مرحله از رزمایش را اجرای طرح «نذر خون» برشمرد و گفت: این طرح با مشارکت بسیجیان طی چندین مرحله و در نقاط مختلف استان اجرا شده و می‌شود.

وی با بیان اینکه تهیه و توزیع پوشاک البسه و کفش با محوریت گروه‌های جهادی و با همکاری مراکز خیریه نیز اجرا خواهد شد، گفت: در شهر شیراز نیز با همکاری گروه همدل علمدار جهاد بیش از ۳۲۰۰ لباس و کفش به نیازمندان توزیع می‌شود.

قزلسفلی هدف از اجرایی نهضت کمک‌های مؤمنانه را در مناسبت‌ها و اعیاد، استمرار خدمت‌رسانی در لبیک به منویات رهبر معظم انقلاب دانست و افزود: بحمد الهی از ابتدای شیوع کرونا تاکنون بیش از 20 مرحله رزمایش در استان فارس اجرا شده است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی فارس در بخش پایانی سخنان خود با بیان اینکه تلاش‌های جهادگران در ایام نوروز ادامه خواهد داشت، گفت: خدمات‌رسانی گروه‌های جهادی در عرصه‌های سلامت، اشتغال، اقتصاد، عمرانی، فرهنگ و مسائل اجتماعی و بحث‌های تخصصی مانند واکسیناسیون دام و طیور ساخت مسکن و پروژه‌های آبرسانی و بحث‌های کشاورزی برنامه‌ریزی خوبی شده و با مشارکت جهادگران در نقاط مختلف استان برنامه‌ریزی شده که تا پایان تعطیلات نوروز نیز ادامه خواهد داشت و امیدوارم این بخش از خدمت‌رسانی مومنانه سبب خوشحالی اهالی این مناطق شود.

انتهای پیام
captcha