درخشش خبرنگار ایکنای همدان در جشنواره ملی ابوذر
کد خبر: 4041835
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۶:۳۱

درخشش خبرنگار ایکنای همدان در جشنواره ملی ابوذر

مسئول بسیج رسانه همدان با بیان اینکه دو خبرنگار همدانی به عنوان نفرات برتر جشنواره رسانه‌ای ابوذر کشور تقدیر می‌شوند، گفت: اکرم یوسفی‌پارسا از ایکنا همدان به عنوان نفر سوم این جشنواره در سطح کشور برگزیده شده است.

ناصر قوامی مسئول بسیج رسانه همدانناصر قوامی، مسئول بسیج رسانه همدان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان اظهار کرد: مرحله استانی اختتاميه جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان همدان 30 آذرماه با حضور فرشاد مهدی‌پور، معاون مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

وی با بیان اینکه اسامی برگزیدگان استانی برای حضور در جشنواره کشوری تقدیم دبیرخانه کشوری شد، افزود: در سطح ملی جشنواره ابوذر، اکرم یوسفی‌پارسا از خبرگزاری ایکنا در بخش خبر مقام سوم و لیلا نادعلی‌فر در بخش کلیپ و مستند رتبه دوم را کسب کرده‌اند.

قوامی بیان کرد: در آیین اختتاميه این جشنواره که 22 اسفندماه با حضور وزیر ارشاد در تهران برگزار خواهد شد از برگزیدگان کشوری تجلیل به عمل خواهد آمد.

یادآور می‌شود؛ اکرم یوسفی‌پارسا خبرنگار ایکنا در مرحله استانی این جشنواره موفق به کسب رتبه اول در بخش خبر با مجموع آثار ارسالی شده بود.

انتهای پیام
captcha