اردوهای راهیان نور از فرصت‌های جهاد تبیین است
کد خبر: 4041391
تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۴
نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی:

اردوهای راهیان نور از فرصت‌های جهاد تبیین است

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی و امام‌جمعه بیرجند گفت: اردوهای راهیان نور یکی از بهترین فرصت‌هاست؛ در این مکان‌ها عطر شهدا پیچیده و فرصت جهاد تبیین فراهم می‌شود.

حجت‌الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبیبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا عبادی، نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی، امروز، 17 اسفندماه در دیدار اعضای ستاد راهیان نور بسیج دانش‌آموزی خراسان‌جنوبی، گفت: با توجه به توصیه و دغدغه مقام معظم رهبری درباره تبیین صحیح دستاوردهای انقلاب اسلامی، جهاد تبیین برای جوان و نوجوان باید کارشناسی و حساب شده باشد.

وی بیان کرد: راهیان نور مسئله بسیار مهمی است زیرا قشر جوان و نوجوان به همان میزان که از نظر جسمانی رشد می‌کند، نیازمند رشد روحی و معنوی است و به فعالیتی بستگی دارد که باید متولیان در قالب جهاد تبیین آن را انجام دهند.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی ادامه داد: اگر تبیین درست انجام نشود، دشمن بیکار ننشسته و محدودیت هم ندارد، لذا با انواع و اقسام ترفندها و ابزارهای ارتباطی کارش را جلو می‌برد.

وی تصریح کرد: در جامعه ما مسئولان باید برنامه کارشناسی و مؤثر را ارائه دهند در غیر این صورت از جوان و نوجوان نمی‌توان انتظار داشت که در مقابل سیاست‌های کهنه کار دشمن بایستند و طبعا در صورت کم‌کاری مسئولان، تحت‌تأثیر قرار می‌گیرند.

عبادی گفت: دانش‌آموزان زیادی در دوران دفاع مقدس مقابل باطل ایستادند، عده‌ای شهید، جانباز و آزاده شدند و دشمن را مأیوس کردند که باید امروز به‌عنوان الگو معرفی شوند. صدام با دعوت از تعدادی نوجوانان اسیر می‌خواست یک جمله به نفع خودش از این قشر جلوی رسانه‌ها بگیرد که موفق نشد و اینها الگو است.

امام‌جمعه بیرجند با بیان اینکه دانش‌آموزان در دوران دفاع مقدس پرچم اسلام را بلند کردند، افزود: دشمن تا سال‌های اخیر چشم طمع به این کشور داشت اما خداوند شرایط را به‌ گونه دیگری رقم زد و آنها منتظر بودند جمهوری اسلامی، ۱۳ آبان، ۹ دی و ۲۲ بهمن را نبیند اما انقلاب و نظام روز به روز مستحکم‌تر شده است.

وی یادآور شد: همسو شدن مجلس انقلابی، دولت مردمی و قوه قضائیه پای کار ظرفیتی است که حتی از سال ۵۷ هم فراتر رفته زیرا زمانی که امام خمینی(ره) گفت ما می‌توانیم و کار خود را انجام می‌دهیم اما نتیجه با خداست، عده‌ای باور نکردند.

عبادی گفت: امروز با آمار و ارقام فراتر از می‌توانیم باید بگوییم که ما توانستیم و این امانت بزرگی است که باید زمینه حکومت جهانی حضرت ولی‌عصر(عج) را فراهم کند.

انتهای پیام
captcha