آغاز ساخت دارالقرآن دانش‌آموزی در شهرستان رابر
کد خبر: 4041232
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۱

آغاز ساخت دارالقرآن دانش‌آموزی در شهرستان رابر

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه کلنگ احداث اردوگاه دانش‌آموزی راهیان مکتب شهید سلیمانی در کرمان به زمین زده می‌شود، از آغاز عملیات ساخت دارالقرآن دانش‌آموزی در شهرستان رابر به همت خیرین خبر داد .

رضا رضایی مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان

به گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش کرمان، رضا رضایی، مدیر کل آموزش و پرورش استان امروز ۱۶ اسفندماه در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان رابر گفت: کلنگ احداث اردوگاه دانش‌آموزی راهیان مکتب شهید سلیمانی یکم فروردین ماه ۱۴۰۱ با حضور وزیر آموزش و پرورش و خانواده این شهید بزرگوار در کرمان به زمین زده می‌شود.

وی با بیان اینکه ساحت اخلاقی شهید سلیمانی بی‌نظیر بود گفت: نظام تربیتی ما باید الگویی داشته باشد و شهید حاج قاسم سلیمانی سیدالشهدای جبهه مقاومت معیاری برای همه بزرگان و انقلابیون جهان است.

رضایی با اشاره به حضور موثر خیرین در امر مدرسه‌سازی استان از آغاز عملیات ساخت دارالقرآن دانش‌آموزی در شهرستان رابر به همت خیرین خبر داد و گفت: میانگین سرانه فضای آموزشی در شهرستان رابر ۶/۱۵ متر به ازای هر دانش‌آموز است که خوشبختانه سرانه فضای آموزشی در این شهرستان از میانگین کشوری و استان بالاتر است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان با اشاره به درخشش دانش‌آموزان رابری در جشنواره‌های پژوهشی و نوجوان خوارزمی، از آغاز عملیات ساخت پژوهش‌سرای دانش‌آموزی توسط خیرین در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

رضایی از آغاز پویش دانش‌آموزی میلاد سردار ویژه دانش‌آموزان استان خبر داد و افزود: به ۶۵ اثر برتر دانش‌آموزان شرکت کننده در این پویش به مناسبت شصت‌وپنجمین سالروز تولد شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی جوایزی به رسم یادبود اهدا می‌شود.

مدیر کل آموزش و پرورش کرمان از راه‌اندازی و آغاز فعالیت‌های پایگاه‌های مطالعاتی در تمامی شهرستان‌ها و مناطق استان در راستای ارتقا کیفیت فعالیت‌های آموزشی و پرورشی خبر داد.

انتهای پیام
captcha