رزمایش توزیع ۱۱۰ سری جهیزیه در کرمان برگزار شد
کد خبر: 4040883
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۴

رزمایش توزیع ۱۱۰ سری جهیزیه در کرمان برگزار شد

همزمان با روز پاسدار رزمایش توزیع ۱۱۰ سری جهیزیه اهدایی سپاه محمد رسول‌الله(ص) تهران و ۲۰ هزار بسته معیشتی با مشارکت سپاه ثارالله و سپاه محمد رسول‌الله(ص) در کرمان برگزار شد.

رزمایش توزیع ۱۱۰ سری جهیزیه در کرمان

به گزارش ایکنا از کرمان، امروز ۱۵ اسفندماه و همزمان با روز پاسدار رزمایش توزیع ۱۱۰ سری جهیزیه اهدایی سپاه محمد رسول‌الله(ص) تهران و ۲۰ هزار بسته معیشتی با مشارکت سپاه ثارالله وسپاه محمد رسول‌الله(ص) در کرمان برگزار شد.

سردار حسین معروفی، فرمانده سپاه ثارالله کرمان در حاشیه این مراسم بیان کرد: به مناسبت روز پاسدار و در قالب برنامه‌های مستمر قرارگاه امام حسن‌مجتبی(ع) سپاه در سراسر کشور برنامه‌های خاصی در حوزه خدمات اجتماعی برای مردم دارد و در استان کرمان نیز برنامه‌هایی پیش‌بینی شده است که یکی از آن‌ها اهدا جهیزیه و بسته‌های معیشتی است.

وی ادامه داد: امروز ۱۱۰ سری جهیزیه به ارزش هر سری ۲۵ میلیون تومان اهدایی سپاه محمد رسول‌الله تهران بزرگ و ۲۰ هزار بسته معیشتی که ۱۰ هزار بسته توسط سپاه محمد رسول‌الله و ۱۰ هزار بسته هر بسته ۶۰۰ هزار تومان توسط سپاه ثارالله استان تهیه شده است در کرمان توزیع می‌شود.

سردار معروفی با بیان اینکه علاوه بر هفته پاسدار توزیع بسته‌های معیشتی در دو مرحله ایام عید و آغاز ماه رمضان نیز انجام می‌شود، گفت: پیش‌بینی می‌شود در ماه رمضان با شناسایی که انجام می‌شود کار بزرگی در قالب قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) انجام بدهیم.

سرتیپ دوم پاسدار محمود توکلی، معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت محمد رسول‌الله(ص) تهران نیز در این مراسم بیان کرد: خدا را شاکریم که به ما توفیق داد امروز در استان پهناور کرمان باشیم و به مردم خدمت کنیم.

وی افزود: تعاملاتی که بین فرمانده سپاه تهران بزرگ و فرمانده سپاه ثارالله کرمان وجود داشت و تفاهم‌نامه‌ای که امضا شد شروعی است برای خدمتگذاری راسخ‌تر و با انگیزه‌تر تا از این به بعد با استمرار در جهت خدمت به مردم گام برداریم.

 

انتهای پیام
captcha