راهیان نور از برنامه‌های مهم و تاثیرگذار جامعه است
کد خبر: 4040054
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۴

راهیان نور از برنامه‌های مهم و تاثیرگذار جامعه است

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گلستان با بیان اینکه راهیان نور از برنامه‌های مهم و تاثیرگذار جامعه است، تصریح کرد: امروز همگان وظیفه دارند در راستای انتقال پیام شهدا به نسل حاضر تلاش کنند و این مهم نیاز به برنامه ریزی مناسب دارد.

حجت الاسلام دیلمی معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گلستان

به گزارش ایکنا از گلستان، حجت‌الاسلام رضا دیلمی، معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گلستان در اولین جلسه کمیته فرهنگی راهیان نور که امروز پنج شنبه ۱۲ اسفند در سالن اجتماعات سردار سلیمانی سازمان تبلیغات اسلامی گلستان برگزار شد، گفت: با توجه به شرایط کرونایی سفر راهیان نور در این چند سال برگزار نشده و سال آینده این ایام مقارن با ماه مبارک رمضان خواهد بود لذا باید امسال این مراسم با شکوه بیشتر برگزار شود.

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی گلستان راهیان نور که بزرگترین عملیات فرهنگی کشور دانست و گفت: طرح راهیان نور را یک حرکت اثر بخش و موثر برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است لذا باید جوانان را با ایثارگری شهدا آشنا کنیم.

حجت‌الاسلام دیلمی با بیان اینکه دشمن از پنجره دفاع مقدس ما را می‌نگرد و حماسه‌های رزمندگان اسلام به عنوان نقطه عطفی در تاریخ ایران ثبت شده است، افزود: راهیان نور به لحاظ کیفی و کمی، در حقیقت مسیری مهم برای انتقال ایثارگری ها، رشادت‌ها، حماسه آفرینی‌ها و مقاومت‌های رزمندگان اسلام به اقشار مختلف جامعه است.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گلستان با بیان اينکه توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به عنوان نخستین هدف ما محسوب می‌شود، تصریح کرد: امنیت کشور در سایه ایثارگری های رزمندگان و شهدا در هشت سال دفاع مقدس در صیانت از آرمان‌های نظام و انقلاب اسلامی محقق شده است و راهیان نور و آشنایی نسل جوان با این آرمان‌ها تنها دینی کوچکی به شهدا می‌باشد.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گلستان تصریح کرد: طبق تمهیدات صورت گرفته مراسم راهیان نور به صورت خودرویی و خانوادگی برگزار شد که امیدواریم بتوانیم فعالیت‌های فاخری را با رویکرد فرهنگی ترویج ایثار و شهادت داشته باشیم.

حجت‌الاسلام دیلمی تصریح کرد: امروز همگان وظیفه دارند در راستای انتقال پیام شهدا به نسل حاضر تلاش کنند و این مهم نیاز به برنامه ریزی مناسب دارد.

انتهای پیام
captcha