شهدا در عمل به قرآن و آموزه‌های الهی سرآمد بودند
کد خبر: 4037828
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۹

شهدا در عمل به قرآن و آموزه‌های الهی سرآمد بودند

امام جمعه علی آباد کتول با بیان اینکه شهدا در عمل به قرآن و آموزه‌های الهی سرآمد بودند، تصریح کرد: شهدا به عنوان اولیای خداوند بر روی زمین حاکم هستند. بسیاری از امورات جاری ما توسط شهدا رقم می‌خورد که از آن بی‌خبریم.

 حجت الاسلام مهدی نژاد امام جمعه علی آباد کتول در دیدار با بنیاد شهید علی آباد

به گزارش ایکنا از گلستان، حجت‌الاسلام سیدعلی مهدی‌نژاد، امام جمعه علی‌آباد کتول در دیدار با اعضای فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران علی آباد که روز گذشته، یکم اسفندماه در دفتر امام جمعه این شهرستان برگزار شد، گفت: شهدا به عنوان اولیای خداوند بر روی زمین حاکم هستند و خیلی از امورات جاری ما توسط شهدا رقم می‌خورد که ما از آن بی‌خبریم.

امام جمعه علی‌آباد کتول ادامه داد: گاهی اوقات ما نیت به انجام کاری می‌کنیم، اما نتیجه‌ای ندارد، اما اگر همان کار را با نیت خالص و برای خدا انجام دهیم شهدا، که در واقع موکلان زنده خدا بر روی زمین هستند مورد نظرمان را نتیجه بخش می‌کنند که در خیلی از موارد اثبات شده است.

حجت‌الاسلام مهدی‌نژاد با بیان اينکه بررسی وصیت نامه‌های شهدا برای ما عبرت‌ها و درس‌های بزرگی دارد، تصریح کرد: نخستین عاملی که در همه وصیت‌نامه‌ها توصیه شده است، رعایت زهد و تقوای الهی است.

امام جمعه علی آباد کتول با بیان اينکه شهدای عامل به قرآن بودند، افزود: شهدا همیشه در عمل به قرآن و حفظ قرآن از هم سبقت می‌گرفتند پس همانقدر که شهدا عامل به قرآن بودند پس ما هم باید دستورات خداوند را از قـــرآن بگیریم و به آن عمل کنیم تا بتوانیم راه شهیدان را ادامه دهیم.

در پایان این دیدار محفل انس با قرآن و قرائت قرآن به نیت شهدای علی آباد کتول توسط امام جمعه علی آباد برپا شد که مزرعـه، رئیس بنیــاد شهید علی آباد کتول گزارشی از برنامه‌های فرهنگی این نـهاد ارائه کرد.

انتهای پیام
captcha