تکیه بر توان داخلی و توجه به اقتصاد مقاومتی راه‌کار مقابله با تحریم‌ها است
کد خبر: 4037167
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۷

تکیه بر توان داخلی و توجه به اقتصاد مقاومتی راه‌کار مقابله با تحریم‌ها است

آیت‌الله علما با بیان اینکه با تکیه بر توان داخلی تحریم‌ها را خنثی کنیم، گفت: توجه به اقتصاد مقاومتی به خنثی کردن تحریم‌های دشمن کمک می‌کند.

آیت‌الله مصطفی علما امام جمعه کرمانشاه

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، آیت‌الله مصطفی علما، نماینده‌ ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کرمانشاه، با اشاره به نامگذاری ۲۹ اسفندماه در تقویم کشور با نام روز اقتصاد مقاومتی، گفت: مقام معظم رهبری طی سالیان گذشته همواره بر اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالای ایرانی تأکید داشته‌اند.

وی با اشاره به اینکه توجه به اقتصاد مقاومتی به خنثی کردن تحریم‌های دشمن کمک می‌کند، افزود: با تکیه بر توان داخلی تحریم‌ها را خنثی کنیم چرا که دشمن، مردم و اقتصاد را مورد تهاجم قرار داده است.

آیت‌الله علما بیان کرد: دشمن با فشار اقتصادی و تحریم‌ها سعی در به زانو درآوردن اقتصاد انقلاب اسلامی دارد.

امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: در روز‌های گذشته دشمنان سعی کردند با تهمت به سپاه و ارکان انقلاب اسلامی موجب جدایی مردم از نظام شوند و باید راهکار‌های مقابله با هر دو بخش مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

وی اظهار کرد: باید در برابر هجمه‌های دشمنان با بصیرت روشنگری کرد تا نقشه‌های دشمنان خنثی شود.

آیت‌الله علما در ادامه به سالروز وفات حضرت زینب(س) اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیر خود آحاد مردم را به بصیرت، قدرت تحلیل سیاسی و بینش دعوت کردند. حضرت زینب(س) با بصیرت و بینش امام سجاد(ع) در خطبه‌ها توانستند واقعه عاشورا را حفظ و به دست ما برسانند.

امام جمعه کرمانشاه به سالروز شهادت حجت‌الاسلام محلاتی نماینده امام خمینی(ره) در سپاه اشاره کرد و افزود: این روز با نام روز روحانیت نامگذاری شده تا نشان دهد در کنار اموری مانند تدریس باید سیاسی بوده و قدرت تحلیل داشته باشیم.

انتهای پیام
captcha