توزیع بسته‌های معیشتی میان خانواده زندانیان نیازمند در قیروکارزین
کد خبر: 4036050
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۳

توزیع بسته‌های معیشتی میان خانواده زندانیان نیازمند در قیروکارزین

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج قیر و کارزین از توزیع بسته‌های معیشتی میان خانواده‌های نیازمند بازداشتگاه این شهرستان هر کدام با ارزش 6 میلیون ریال خبر داد.

بسته معیشتی، خانواده زندانیانبه گزارش ایکنا از فارس، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل زندان‌های فارس، محمد رسول رضایی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان قیر و کارزین امروز، 24 بهمن گفت: با همکاری سپاه پاسداران شهرستان قیر و کارزین تعداد 22 بسته کالای معیشتی هرکدام به ارزش شش میلیون ریال با رعایت پروتکل‌های بهداشتی بین خانواده زندانیان نیازمند توزیع شد.  

وی با بیان اینکه این بسته‌های معیشتی میان خانواده‌های نیازمند زندانیان بازداشتگاه شهرستان توزیع شده است، گفت: کمک به نیازمندان و دستگیری آنان به خصوص در شرایط سخت یکی از سفارش مؤکد دین مبین اسلام است که باید همواره مدنظر قرار گیرد.

سید مهدی حسینی، سرشت رئیس بازداشتگاه قیروکارزین نیز در این رابطه گفت: تعامل بسیار خوب و سازنده‌ای بین بازداشتگاه و ناحیه مقاومت بسیج شهرستان برقرار است و بحمد الهی حمایت‌ها و تعامل بین این اداره و ناحیه مقاومت بسیج و همچنین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان که در تمامی صحنه‌ها و بحران‌ها در این کشور تحت فرمان ولایت امر تلاش و مجاهدت می‌کند، وجود دارد.

انتهای پیام
captcha